Terug

Factuur & incasso

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: bol.com

16/03/2023

Geachte ,Ik kreeg twee facturen van bol.com , een op mijn naam en een op een andere naam ( Victor Vervaet ) , Echter heb ik niets besteld en niets ontvangen. Bol.com verwijst me door naar het incasso en weigert me de gegevens van de bestelling te geven ( ip adres , email , etc ) , op hun rappel staat dat er reeds 3 mail een mail is gestuurd en ik heb niets ontvangen. Ze schuilen onder de privacy wetgeving en weigeren me deze info te geven maar willen wel dat ik betaal voor iets dat ik niet besteld noch ontvangen , noch opgehaald heb.

Berichten (1)

bol.com

Naar: T. V.

17/03/2023

Beste meneer/mevrouw,Ik zou je heel graag verder willen helpen maar beschik helaas niet over voldoende informatie. Zou je op reactie van deze mail het bestelnummer kunnen op sturen en aangeven om welk artikel het gaat.Ik hoop je hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben maar mocht je naar aanleiding van bovenstaande verdere vragen hebben of mochten er nog onduidelijkheden zijn, schroom dan vooral niet dit aan ons te laten weten! Dat mag per telefoon (030 310 4999), als reactie op deze e-mail of via onze Live Chat. Ik help je graag verder.Met vriendelijke groet,Jalenbol.com klantenservicewww.bol.comAls je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht.---- Original Message ----uur incasso - (CPTBE01751710-84)Date: 16 maart 2023, 12:25Klacht - Factuur incasso - (CPTBE01751710-84) [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:test-aankoop.be/klagenrivacy]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform