Terug

Factuur in spam

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. B.

Naar: YUZZU

20/05/2024

Betreft nieuw verzekeringscontract YUZZU waarbij de factuur niet werd ontvangen. Verscheidene mails verzonden om factuur op te vragen maar zonder resultaat. Ook gebeld . Er werd wel degelijk gecommuniceerd maar er was NOOIT sprake dat de factuur wel eens in de SPAM kan zitten, terwijl dit een veelvuldig voorkomend probleem is bij Yuzzu -zie oa trustpilot- De nodige mails en brieven ontvangen op normale manier maar nooit met factuur. Alle essentiele documenten kwamen in de spam terecht of de brief is bij de post verloren gegaan . Factuur pas ontvangen op 15/5 en boete ontvangen op 06/5. ik voel mij beledigd,veelvuldige vragen naar factuur en iemand zijnde die alles onmiddelijk betaal. Ik wens dan ook excuses, een oplossing voor het spam probleem en de teruggave van de boete. Met vriendelijke groetBart Beeckman

Berichten (1)

YUZZU

Naar: B. B.

24/05/2024

Beste klant,Wij hebben kennis genomen van je klacht en danken je dat je de tijd hebt genomen om ons hierover te informeren.Om de veiligheid van je persoonlijke gegevens te waarborgen, ontvang je van ons een gedetailleerd antwoord op jouw verzoek per e-mail.We nodigen je uit om de komende dagen je mailbox zeker goed in de gaten te houden.Als je nog vragen of zorgen hebt, aarzel dan niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen via e-mail.Ons team staat klaar om je te helpen en een oplossing te vinden die is afgestemd op jouw situatie.Met vriendelijke groeten,Gauthier DedeurwaerderExpert Sales ServicesYuzzuHavenlaan 86C bus 117, 1000 Brussel _____________________Disclaimer - Yuzzu- Avenue du port-Havenlaan 86/C box 117 - 1000 Brussels (BEL)This message may contain confidential, proprietary or legally privileged information and is intended only for the use of the addressee named above. No confidentiality or privilege is waived or lost by any miss transmission. If you are not the intended recipient of this message you are hereby notified that you must not use, disseminate, copy it in any form or take any action in reliance on it. If you have received this message in error please delete it and any copies of it and notify Yuzzu immediately. This e-mail message and any attached files have been scanned for the presence of computer viruses. However, you are advised that you open any attachments at your own risk.The integrity and security of this message cannot be guaranteed on the Internet.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform