Terug

Factuur HelloFresh

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. C.

Naar: Hello Fresh

05/10/2023

Beste,Ik kreeg per post een brief met korgingsbonnen voor 3 boxen. Ik bestelde 3 boxen voor 3 personen (want voor 2 is standaard te weinig). Ik koos gerechten die standaard stonden aangevinkt. Nu zie ik dat men 21 euro extra heeft aangerekend (in een factuur achteraf) voor een ‘premium recipe charge’. Dit was nergens aangegeven, er wordt niks over gecommuniceerd, het gaat gewoon plots van de rekening. Na lang zoeken op de website heb ik de bestelgeschiedenis kunnen terugvinddn waar dit op vermeld staat. Totaal niet transparant dus.Eindverdict: ik heb 53,99 euro betaald voor 3 maaltijden inclusief een zogenaamde korting van 60%

Berichten (1)

Hello Fresh

Naar: M. C.

05/10/2023

Beste Mark,Bedankt voor je bericht. Er staat bij het menu overzicht aangegeven bij degerechten dat hier extra kosten aan vast zitten, dit is dus bij Premium,Bourgondische, of Wereldkeuken gerechten. Hier staat bij aangegeven hoeveeldit extra kost per portie. Daar geldt de korting dan verder ook niet op,dat is voor de gewone box zonder extra kosten. Ik kan je hier dus verderniet mee helpen.Groetjes, Amber van HelloFreshOn Thu, Oct 5, 2023 at 9:45'¯AM


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform