Terug

Factuur gekregen voor niet uitgevoerde diensten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. H.

Naar: AJUSTO

09/05/2022

Ik had een afspraak gemaakt voor een offerte te laten maken voor ketel onderhoud via Ajusto. Deze afspraak was tijdig doorgegaan. Ik kreeg dezelfde avond de offerte en Ajusto vroeg of we een afspraak konden maken. Ik bevestigde dit zo snel mogelijk te willen doen, maar heb hier nooit antwoord op gekregen.Een week later kreeg ik een factuur voor het ketel onderhoud. Omdat ik ook geen bewijs van onderhoud heb gekregen, weet ik dat dit niet gebeurd is.Ik heb over de loop van een week meerdere keren gemaild, maar krijg nooit een antwoord. Als je belt, krijg je alleen een machine en nooit een persoon aan de lijn. Wel blijven ze aanmaningen sturen om de factuur te betalen, ook al is het onderhoud nooit gebeurd.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform