- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Experts_Leuven, 16 mei 2024 15:06 CESTBeste mevrouw De Prez,We hebben uw klacht via Test-aankoop in goede orde ontvangen en sturen u onderstaande reactie.We kunnen zien dat uw contracten bij ons stopgezet werden op 07/04/2024 en uw ontvangen slotfacturen werden ook tot op deze datum opgemaakt.De voorschotten worden telkens op de 15de van de maand voordien gestuurd, zo ontving je voorschot van de maand april al op 15 maart van ons.Hierdoor werd het voorschot ten aanzien van de maand april nog opgemaakt voor de opmaak van slotfacturen en hierdoor werd dit voorschot ook mee verrekend in uw slotfacturen.Bij de berekening van het voorschot wordt er rekening gehouden, met het gemiddelde verbruik van de afgelopen 3 jaar op uw meters en uw actuele tarieven.Op deze manier werd het voorschotbedrag van Eur160,34 voor u berekend.Op uw slotfacturen stel ik vast dat de gebruikte meterstanden hier ook gevalideerd werden, dit betekent dat de gebruikte meterstanden vanop uw slotfacturen correct zouden moeten zijn, met andere woorden is het verbruik dat gebruikt werd voor de opmaak van uw slotfacturen dus correct.Aangezien het voorschot van de maand april ook mee verrekend zit in uw slotfacturen is dit ook correct zoals het hoort.De specifieke reden waarom u het voorschot van de maand april nog ontving lichte ik u ookal toe on deze e-mail en hoop hiermee uw vraag beantwoord te kunnen hebben.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,NickyKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[W2WW39-1YE13]