Beste, onderstaande mail verstruurde ik 28 februari, deze dag heb ik dit ook in het klachten formulier gezetz echter heb ik nog geen antwoord.Intussen werkt de 4g-backup nog steeds niet en is mijn een keer tot meermaals per week even weg gevallen.Op de laatste factuur was intussen de try and buy toegepast om dit gratis te proberen, dit was echter alleen het abonnement en niet de speedboost?Hopelijk wordt er iets mee gedaan deze keer...?Alvast bedanktRobbeMAIL:Beste,Ik heb de afgelopen 4 maanden voor bijna 12 uur naar jullie gebeld.Bij start account was gratis installatie beloofd, na 3 maal bellen is dit gecrediteerd.Bij start account was 2 maanden gratis beloofd, hier heb ik ondertussen 5 keer voor gebeld en hoop dat dit volgende 2 facturen van toepassing is.Storing dat internet regelmatig weg viel (kwam door slechte aansluiting bij plaatsing) na 2 maal bellen en 2 techniekers te laten komen is de kabel vervangen en werkt dit nu.4g backup laten plaatsen voor als er storing is, 2 techniekers konden deze niet laten werken, na 3 keer naar de technische dienst te bellen werkt deze nog steeds niet. (wanneer werkt deze wel en wordt dit verholpen??)Vandaag (28 februari) gewoon geen internet voor net geen 2 uur, we beslissen met 2 zelfstandigen om van thuis te werken vandaag (doen we 2 keer per maand) en er zijn werken aan het internet waardoor dit onmogelijk is.Het zou leuk zijn als er vooraf gecommuniceerd wordt dat er werken zijn zodat we van ergens anders kunnen werken.Mogen alle uren om met administratie en technische problemen bezig te zijn aan jullie gefactureerd worden?Mag de werktijd van vandaag (28 februari) aan jullie gefactureerd worden waarin we niet hebben kunnen werken doordat het internet niet werkt?Of wordt hier een andere compensatie voor toegepast?De medewerker die ik net sprak zei dat ik jullie moest mailen en dat deze tijd vergoed werd?