Terug

Factuur en product problemen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. J.

Naar: Telenet

24/03/2024

Beste, onderstaande mail verstruurde ik 28 februari, deze dag heb ik dit ook in het klachten formulier gezetz echter heb ik nog geen antwoord.Intussen werkt de 4g-backup nog steeds niet en is mijn een keer tot meermaals per week even weg gevallen.Op de laatste factuur was intussen de try and buy toegepast om dit gratis te proberen, dit was echter alleen het abonnement en niet de speedboost?Hopelijk wordt er iets mee gedaan deze keer...?Alvast bedanktRobbeMAIL:Beste,Ik heb de afgelopen 4 maanden voor bijna 12 uur naar jullie gebeld.Bij start account was gratis installatie beloofd, na 3 maal bellen is dit gecrediteerd.Bij start account was 2 maanden gratis beloofd, hier heb ik ondertussen 5 keer voor gebeld en hoop dat dit volgende 2 facturen van toepassing is.Storing dat internet regelmatig weg viel (kwam door slechte aansluiting bij plaatsing) na 2 maal bellen en 2 techniekers te laten komen is de kabel vervangen en werkt dit nu.4g backup laten plaatsen voor als er storing is, 2 techniekers konden deze niet laten werken, na 3 keer naar de technische dienst te bellen werkt deze nog steeds niet. (wanneer werkt deze wel en wordt dit verholpen??)Vandaag (28 februari) gewoon geen internet voor net geen 2 uur, we beslissen met 2 zelfstandigen om van thuis te werken vandaag (doen we 2 keer per maand) en er zijn werken aan het internet waardoor dit onmogelijk is.Het zou leuk zijn als er vooraf gecommuniceerd wordt dat er werken zijn zodat we van ergens anders kunnen werken.Mogen alle uren om met administratie en technische problemen bezig te zijn aan jullie gefactureerd worden?Mag de werktijd van vandaag (28 februari) aan jullie gefactureerd worden waarin we niet hebben kunnen werken doordat het internet niet werkt?Of wordt hier een andere compensatie voor toegepast?De medewerker die ik net sprak zei dat ik jullie moest mailen en dat deze tijd vergoed werd?

Berichten (1)

Telenet

Naar: R. J.

03/04/2024

Beste,Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht.Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie.Met vriendelijke groeten,Ellen HillewaereMediation AdvisorTelenet BusinessLiersesteenweg 4, B-2800 Mechelenbusiness.telenet.be ***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform