Terug

Factuur en NOOIT klant geweest

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

C. B.

Naar: Luminus

26/07/2024

Eind januari 2024 verhuisden wij naar een nieuwe woning, dit betreft een nieuwbouwwoning, aangekocht rechtstreeks via de bouwfirma. Wijzelf kochten de modelwoning van het project. Uiteraard waren we op zoek naar een leverancier voor elektriciteit. Mijn partner contacteerde hiervoor Luminus. Echter bleek dat er reeds een energiecontract werd afgesloten bij een andere leverancier, via de firma. Dus, m.a.w. zijn we NOOIT klant geweest bij Luminus. Tot er plots een factuur verstuurd wordt. Uiteraard weigeren we te betalen, gezien we nooit beroep hebben kunnen doen op hun diensten. Talloze telefoons en mails leiden nergens toe. Natuurlijk wel een makkelijke manier van geld verdienen. Tot heden ontvingen we nog steeds geen degelijke oplossing voor dit probleem. Ons lijkt het simpel, weg met die factuur! Luminus, die ofwel niet antwoord of niet met een oplossing komt, stuurt nu een gerechtsdeurwaarder. Heel erg onprofessioneel lijkt mij. Gezien de vele klachten via Testaankoop ben ik althans niet verwonderd. Als men zo aan "klanten" moet geraken. Graag EINDELIJK, na al die maanden, eens een eerlijke oplossing.

Berichten (2)

Luminus

Naar: C. B.

29/07/2024

Beste mevrouw Beel,We hebben uw klacht goed ontvangen.Met de gegevens uit de klacht kunnen wij helaas het juiste klantendossier niet achterhalen.U geeft aan dat u een factuur van ons heeft ontvangen. Kan u ons het klantennummer op de factuur bezorgen aub? Zodoende kunnen wij u op een correcte manier verder helpen.Met vriendelijke groeten,Het Luminus-teamwww.luminus.beVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: Friday, 26 July 2024 19:15Aan: Priority priority@luminus.beOnderwerp: Factuur en NOOIT klant geweest‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.

C. B.

Naar: Luminus

29/07/2024

Beste Het klantnummer is 416219737.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform