BesteIk heb reeds drie berichten gestuurd om te vragen waarom wij ineens (al 2 maanden) onze maandelijkse factuur voor elektriciteit niet meer ontvangen.Helaas geen enkel antwoord en ook geen aanpassing! Ook niet mogelijk om zelf via de app terug aan te passen.Wij hebben winter (okt 2021-okt 2022) onze thermostaat 4 graden lager gezet! In die periode hebben wij 2 x onze Castellero moeten laten vervangen doordat deze bevroren waren. Er waren administratieve fouten begaan van Luminus waardoor wij dit jaar de 3de herziening hebben ontvangen van onze gasafrekening oktober 2022. Deze 3de afrekening hebben wij eind juli 2023 ontvangen!Vermits dit ging over wel (desondanks alle moeite die we in die winter hebben gedaan) 2100€ afgerond aan afrekening, werd onze maandelijkse factuur voor gas en elektriciteit aangepast.Wij hebben nog contact gehad eind juli met luminus die beweerde dat op die dag wij eigenlijk dit jaar nog geld zouden terug krijgen.Ik zei dat de winter nog moest komen en wij dus nog wel meer zouden gaan verbruiken. Dat we geen onaangename verrassingen meer willen en we dus alsnog onze maandelijkse factuur NIET willen aanpassen naar minder.Toch hebben wij in augustus en september ineens geen aantekening gekregen voor onze elektriciteit!!Wij hebben dit nooit gevraagd! Daarom heb ik reeds 3 berichten gestuurd maar NOOIT antwoord op gekregen!Wij willen onze maandelijkse factuur terug naar het oude (350€/ maand) laten zetten zodat wij niet voor zeer onaangename verrassingen komen te staan bij de eindafrekening.