Terug

Factuur die moet betaald worden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. L.

Naar: Groterm

10/11/2021

BesteTijdens de aankoop van onze nieuwbouwwoning hebben wij een Slimme thermostaat gekocht van Bosch bij het bedrijf GROTERM, die ook ons sanitair heeft gezet en alle loodgieterij werken heeft gedaan met onze bouwheer. Enkele weken geleden is het ons opgevallen dat we onze thermostaat niet meer kunnen linken met ons WI-FI netwerk. Hiervoor bellen wij naar GROTERM. Ze kunnen telefonisch niets oplossen en sturen een werkman om dit probleem op te lossen. Op 25 okt is de werkman ter plaatse en kijkt hij naar de thermostaat en ziet hij dat het inderdaad niet connecteert met het WI-FI netwerk. Hij zegt dat dit probleem al bij verschillende klanten is voorgekomen maar dat hij geen oplossing weet. Hij heeft enkel een telefoonnummer van BOSH naar waar we zelf moeten naartoe bellen. De werkman is hier 25 minuten binnen geweest en er is dus niets opgelost, waardoor we nog steeds hetzelfde probleem hebben.Op 8 november krijgen wij een factuur in onze brievenbus van 88,81 Euro. Daarin staat dat de werkman alles heeft omgezet van 5 GHZ naar 2,5 GHZ en dat er werkuren zijn voor aangerekend.Omdat er dus niets werd opgelost en wij die factuur kregen nam ik contact op met GROTERM zelf. Na heen en weer mailtjes te sturen kreeg ik opeens een oplossing voor probleem. Maar zelf kunnen we dit niet oplossen. Toch vreemd dat ze opeens wel een oplossing weten via mail, maar ter plekke konden ze het niet oplossen. Wij weigeren uiteraard deze factuur te betalen omdat de firma GROTERM niets heeft gedaan. Ze hebben zelfs de moeite niet gedaan om zelf te bellen naar BOSH. Eigenlijk is er niets gebeurd door GROTERM en moeten we toch een factuur betalen. Het heen en weer verkeer van mailtjes met daarin mijn vraag om de factuur te laten vallen gaf geen respons. Eerder hadden we al vele problemen gehad met GROTERM. Er was een lek in ons bad waardoor er water door het plafond kwam, er werd een verkeerde badstop geleverd, het handwasbakje in het toilet werd niet correct geleverd,... Hier stopt het dan ook voor ons.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform