Terug

Factuur bij deurwaarder onterecht

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. M.

Naar: Farys

12/01/2024

Beste,na mijn verhuis kreeg ik via de deurwaarder een factuur van farys. Doordat ik deze factuur nooit op mijn juiste nieuwe adres had ontvangen. Ook na tijdig farys op de hoogte te stellen van verhuis.Ook kreeg ik brief van deurwaarder niet te moeten verschijnen op zitting.Bij telefonisch contact met farys werd mij meedegedeelt er geen factuur openstond.Vorige week kreeg ik terug deurwaarder met nieuw vonnis met gerechtskosten bovenop de factuur, tevens ook diezelfde factuur van jullie nogmaals in de bus.Ik van mijn zijde uit heb alles gedaan omtrent dit heuvel.Ik ben bereid de factuur aan jullie te betalen.Dit zonder de gerechtskosten.

Berichten (2)

Farys

Naar: H. M.

12/01/2024

Geachte klant,Wij hebben uw bericht goed ontvangen en zullen dit zo spoedig mogelijk behandelen. Mogen wij u vragen uw e-mail niet opnieuw te versturen, we verliezen uw vraag zeker niet uit het oog.Dit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden.Met vriendelijke groeten,Farys klantendienstOnek de snelste manier om uw klantzaken te regelen: via MyFarys, ons online klantenportaal op www.farys.be/myfarys. Wist u trouwens dat u er ook uw verhuis kan regelen?Farys - opdrachthoudende vereniging - Maatschappelijke zetel: Stropstraat 1 - 9000 GentRPR Gent - KBO BTW BE 0200.068.636 - Belfius BE61 0910 1709 0217 - BIC: GKCCBEBB----------------------------------------------------------------------------Si vous habitez dans une commune à facilités (Drogenbos, Linkebeek, Renaix ou Wemmel), vous trouvez la traduction de cet e-mail sur www.farys.be/fr/message-automatique.----------------------------------------------------

Farys

Naar: H. M.

24/01/2024

Geachte mevrouw Meire  U gaat niet akkoord met de gerechtskosten die u werden aangerekend bij de juridische procedure voor de invordering van onbetaalde facturen, omdat:u de facturen in kwestie niet op het correcte adres ontvingde gerechtsdeurwaarder u schriftelijk aangaf dat u niet op de zitting aanwezig moest zijnu tijdens een telefonisch contact werd meegedeeld dat u geen openstaand saldo hebt.  Wij keken dit na, samen met de gerechtsdeurwaarder in kwestie en stellen vast dat uw opmerkingen niet kloppen. Wij bezorgen u - om redenen van privacy - een uitgebreid antwoord via een aparte e-mail.  U vindt meer informatie over ons privacybeleid op www.farys.berivacybeleid.  Heeft u nog vragen, dan helpen wij u graag verder via www.farys.be/contact of via het nummer 078 35 35 99.  Met vriendelijke groetenFarys klantendienst  Oorspronkelijke tekst


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform