Terug

factuur bedrag niet gecrediteerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Miinto - kleding

18/07/2023

Beste,Ik bestelde via miinto een handtas van kurt geiger aangezien ik deze niet mooi vond heb ik hem tijdig terug gestuurd per post.Ik heb nog altijd sinds 3 weken niets vernomen.Ik heb dan uiteindelijk 11/07/2023 contact opgenomen via de klantendienst van miinto om dit te verifieren.Krijg ik van hun al dagen te horen dat ze dit gaan onderzoeken met de shop dat mijn order niet tijdig was terug gestuurd.Ze hebben dan bevestigd dat mijn order wel degelijk op tijd is terug gestuurd per post maar nog steeds geen antwoord dat het bedrag gecrediteerd wordt.Elke keer als ik stuur dus elke dag zeggen ze mij het zelfde dat het behandeld wordt en dat ze navraag doen maar ik heb nog steeds geen bevestiging gekregen.287704 ordernummer besteld op naam Haels Carmenhaelscarmen@hotmail.comWesterwennel 35 3600 GenkBetalingswijze via KlarnaIk hoop dat dit snel is opgelost

Berichten (2)

Miinto - kleding

Naar: A. C.

18/07/2023

Beste , Bedankt dat u contact op hebt genomen met het Miinto KlantenserviceWe streven ernaar om binnen 24 uur (zo niet eerder) op uw e-mail te reageren. We stellen uw geduld zeer op prijs en we zullen u spoedig beantwoorden.Indien uw aanvraag dringend is, kunt u contact met ons opnemen via de chat, kunt vinden of bel ons op +31 20 790 0110.In de tussentijd heeft ons test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden test-aankoop.be/klagenrivacy Powered by Dixa --

Miinto - kleding

Naar: A. C.

22/07/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform