Betreft: Betwisting van factuurnummer 97792642
Op 23/07/25 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 866.69
Dit gaat over een rioolaansluiting, die er niet is.
Ben hiervoor 3 maal in het klantenkantoor te Genk geweest, heb ook mevr Ine Eerlings telefonisch gesproken, maar uiteindelijk moet ik dit toch betalen "omdat dit een apart kadasternummer heeft"; een uitleg waar jullie 3 maanden over moeten "nadenken". App 2D is aangesloten op putje, waar ook 2A,B,C zijn aangesloten, want er is daar maar 1 putje; hiervoor heb ik een factuur gekregen op 22/09/23 en ook betaald. Waarom sturen jullie mij bijna 2 jaren later nog een factuur na voor een onbestaande aansluiting???
Mijn gezond verstand zegt me dat je niet kan betalen voor iets wat er niet is, maar blijkbaar hanteert Fluvius andere wetten.
Heb ook meermaals gevraagd de betalingsherinneringen te stoppen, maar nu heb ik een ingebrekestelling gekregen van Alektum met EXTRA KOSTEN. Zo word ik gedwongen om dit te betalen zonder verhaal.
Een klacht indienen bij jullie en bij externe klachtencommissie heeft tot niets geleid.
Tenslotte: jullie aansluitingen voor elektriciteit op dit adres waren ook één grote ramp met onderaannemers die niet wisten wat ze moesten doen en mij verschillende dagen hebben gekost.
Fluvius verdient een DIKKE NUL voor klantenservice.
Peter Baeten