Terug

facturen zonder referenties

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Dyson

15/01/2024

Beste, We ontvangen bij krefel facturen van jullie. hierbij zijn meerdere problemen:1. veel facturen op een korte tijd versturen zorgt voor vertraging van verwerking en een late betaling wat voor jullie nadelig is (ongeveer 1500 in augustus 2023). Onze vraag is dat deze meer gespreid over het hele jaar verstuurd worden .2. we krijgen geen referenties waardoor we de documenten niet kunnen verwerken. We hebben al verschilllende keren contact opgenomen met Bunty via mail en telefoon. Bij telefonisch contact met hem, zegt hij dat hij bezig is met een overzicht. Dit lost het probleem niet op aangezien we meerdere weken moeten wachten op overzichten en de documenten NIET verwerkt kunnen worden.Gelieve mij in contact te brengen met iemand dat dit voor eens en voor altijd kan oplossen, zodat er een vlotte verwerking kan gebeuren.Het is niet normaal dat we via deze weg moeten gaan om een oplossing te krijgen voor het probleem.

Berichten (1)

L. V.

Naar: Dyson

23/01/2024

Beste,Wij hebben momenteel 100 facturen van dyson die niet behandeld kunnen worden omdat we geen referenties hebben. Deze worden teruggestuurd en worden pas verwerkt zodra de referentie op de factuur staat.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform