Terug

Facturen voor diensten die we niet krijgen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. M.

Naar: Proximus

13/12/2023

17/10 verhuis zou plaatsvinden … niemand gezien … nieuwe datum 20/11 … nieuwe datum 13/12 … nieuwe datum 11/1 en dat omdat er facturen niet betaald zijn maar dat zijn facturen voor diensten die we dus al sinds 17/10 niet meer ontvangen omdat jullie niet aansluiten (gsm moet uiteraard betaald worden) maar telefoon en tv toch niet als k dat door jullie toedoen niet ontvang k betaal dus voor lucht ni logisch in de huidige tijd waar iedereen t moeilijk heeft … dit doet me rondkijken naar andere providers


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform