Terug

Facturen per post blijven ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. D.

Naar: Telenet

03/10/2021

Ik ben ca 20 jaar klant bij U (klantennummer: 514577421) en ontving steeds jullie facturen per post, sinds mijn overgang ,voor mijn aansluiting aan de kust, naar digitale TV is het voor jullie blijkbaar onmogelijk om me nog facturen per post te verzenden. Graag meteen weer overschakelen op hard-copy facturen per post.Beste dank van een trouwe-oude klant

Berichten (1)

Telenet

Naar: W. D.

06/10/2021

Klantennummer: 514577421Beste Meneer Depauw, Ik bevestig graag ons telefonisch gesprek van 06/10/2021 omtrent uw klacht.Alvast bedankt voor het gesprek.Ik wens je nog een prettige dag. Met vriendelijke groeten, Petra Telenet Value CenterDit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform