Terug

Facturen ontvangen ondanks stopzetting dienst

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. D.

Naar: Orange

04/01/2024

Beste,Ik veranderde op 13 september voor mijn telecom diensten naar Telenet via easy switch. Hier liep echter iets mis waardoor dit niet volledig aan Orange is doorgegeven en ik twee maanden te veel heb betaald bij Orange. Orange beloofde in een factuur hiervan al een deel terug te betalen (ze hebben mijn bankgegevens, ik werkte voorheen via domiciliëring), maar drie maand later is dit nog steeds niet gebeurd. Ook het rechttrekken van het overige bedrag dat ik heb betaald, lukt niet. Ik kan de klantendienst niet bereiken en als ik een voicemail inspreek, bellen ze niet terug hoewel ze dit beloven. Mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform