Beste, Na een reisje in Griekenland (mei 2023) kreeg ik een hoge 4g factuur omdat ik had verbinding gemaakt met de turkse provider (automatisch). Toen ik in Griekenland aankwam kreeg ik bericht van telenet dat mijn 4g tarieven,… hetzelfde zijn als in België. Toch krijg ik deze aanrekening: echter heb ik griekenland nooit verlaten + heb ik via turkicell geen moment bereik gehad. Ook kreeg ik geen bericht binnen over dat ik op een andere provider zat die dus wel betalend was, wat ik al een schande vindt op zich. De mensen verwittigd gen als ze in griekenland aankomen met ‘4g blijft hetzelfde’ maar wanneer je even verbind met een andere provider geen enkel bericht hierover ontvangen? Aangezien ze niets aan deze factuur wouden doen, zegde ik mijn diensten bij telenet stop. Hiervoor heb ik meermaals telefonisch contact gehad. Altijd hetzelfde: een eeuwigheid wachten, doorverbonden worden en hetzelfde antwoord krijgen ‘wij gaan hiermee aan de slag’ Echter bleef ik maand na maand nog steeds facturen krijgen (terwijl ik al lang was overgestapt naar proximus). Na de zoveelste boze mail en telefoon kreeg ik een mail in oktober dat mijn diensten waren opgezegd. Ik heb de facturen niet meer betaald sinds juni, aangezien ik de stopzetting al maanden had ingediend en er niets aan werd gedaan. Vandaag krijg ik opnieuw een factuur… maar wat nu? Plots is mijn factuur opgemaakt op het adres ‘Wiekenhof 11’ terwijl ik altijd woonde op ‘Wiekenhof 7’. (Recent verhuisd naar een totaal andere stad) Ik heb opnieuw getracht Telenet te bereiken: maar natuurlijk niet bereikbaar. Maar nu ben ik het beu. Kan in hier iets aan ondernemen? Ik zou het erg belachelijk vinden dat ik deze bedragen zou moeten betalen voor iets dat ik al maanden heb stopgezet. Alvast bedankt voor de hulpMet vriendelijke groeten,Lenka De Laet