Terug

Facturen ontvangen maar diensten stop gezet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

W. V.

Naar: Telenet

17/04/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 23/03/2025 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 78,33 Dat moet echter een vergissing zijn: ik heb mijn telenet diensten op9 januari al stop gezet en mijn kleindochter heeft het op haar na overgenomen. En mijn diensten stop gezet. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik niets betwiste gedeelte van de factuur, namelijk € 78,33 en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet, Wendy Vos


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform