Beste, Ik ben sinds een kleine maand contact aan het opnemen zowel telefonisch als via mail naar alpha credit waar ik een leasing heb lopen van de auto. Ik was begin september bezig met de boekhouding en plots zie ik dat ik een aantal huurfacturen mis, deze heb ik nooit niet mogen ontvangen ook niet in spam. Ik mail een hele tijd geleden onze adreswijziging door nochtans staat vandaag nog ons oude adres op de facturen die ik wel mocht ontvangen. Dan stuur ik onze nieuwe rekeningnummer door waarvan de domiciliering mag afgaan en vraag ik de gegevens om de maandelijkse kost 1maal handmatig over te schrijven zodat alles kan aangepast worden. Nooit reactie op gekregen! Ik heb dan zelf die oude rekening maar stop gezet en na 2 maanden niets betaald te hebben bel ik naar hun en vraag ik waarom ik geen mandaat krijg zodat het geld kan afgehouden worden en om de 2 betalingen handmatig te doen. Hierna krijg ik eindelijk het mandaat en stuur ik het terug door, ik doe de 2 betalingen handmatig en dan krijg ik bij de derde een aanmaningskost van 40€!! Hoewel ik degene ben die hun eraan laten herinneren dat het geld er niet af gaat! Plus NOOIT 1 enkele herinnering per post of per mail heb gekregen. Ze houden dit gewoon zonder toestemming ook af van mijn bank 40€ extra bovenop de leasing, kan dit zomaar? Dan bel ik vorige week naar hun om te vragen of ik de nog ontbrekende facturen zou mogen krijgen per mail de vriendelijke dame aan de telefoon belooft mij de facturen voor vrijdag 17u nog door te mailen. Jammer maar helaas heb ik deze niet mogen ontvangen, ik bel deze week terug, krijg ik een ontzettend onbeschofte vrouw Cozemans genaamd aan de lijn die zegt dat ze andere dingen prioritair vind en dat ik maar moest wachten, plus ze deed niets dan onderbreken dat is NIET hoe je met klanten omgaat, ik ben zelf zelfstandige en iedereen moet bij mij het gevoel krijgen even belangrijk te zijn. Ik leg af omdat de vrouw duidelijk niets voor mij wou doen en dan ook nog eens geld wou vragen voor duplicaten. Hoe moet ik duplicaten betalen als ik de originele nooit heb mogen ontvangen? Ik bel terug en de man die opneemt zegt bruut weg stuur maar een mailtje dan zullen we het bekijken. Ik zeg sorry maar mijn boekhouding moet binnen eerste deel van oktober ik heb die dringend nodig en ben er nu al voor de 3de voor aan het bellen. Ik heb een mail gestuurd dan maar, maar tot op heden nog geen enkele respons. Ik wil deze klacht voornamelijk richten naar de mevrouw Cozemans voor het ontzettend grof behandelen en afhouden van klanten. Ik hoop via deze weg dat toch iemand de verantwoordlijkheid neemt om dit in orde te maken en ik deze week die facturen nog mag ontvangen. Mvg An Paredis Zaakvoerdster