Beste,
wij hadden onze factuur in Juli 2024 niet betaald wegens drukte/verhuis en direct nadien vakantie waardoor we de factuur volledig uit het oog zijn verloren, dit geven we toe. we hebben de factuur nu betaald. de factuur van juli was een bedrag van 63.38 euro + 20 euro voor aanmaning , dit is uiteraard onze fout en hier zijn we ons ook bewust van. dit hebben we op 18/11 betaald, dit konden ze vreemd genoeg niet terug vinden als ik hun contacteer. wel het andere bedrag van 98.61 euro ook op 18/11 betaald. ik bel naar de maatschappij omdat ik zag dat het drinkwater op ons vorig adres nog steeds actief stond terwijl de papieren op 30/9 ingediend zijn (ook hier kon de medewerker geen info over vinden. dus heb ik contact opgenomen met het verhuurbureau die bevestigde dat ze dit wel aangevraagd hadden( 2 maand verder pas in orde) ik vraag dan verder of er nog nieuws is over de betalingen , neen mevrouw wij zien nog steeds alleen het bedrag van 98.61 en niet het andere bedrag. ik heb dan beslist om een boze mail te sturen ,omdat ten eerste ook de medewerkers helemaal niet aangenaam waren ( afwimpelgedrag) ze hadden geen zin om te luisteren. dit gevoel krijg ik als klant.
wachtend op reactie op mijn mail zag ik op 26/11 een terugbetaling van de watergroep (het bedrag dat ik dus had gestort op 18/11 van 84.85 met als mededeling : terugbetaling teveel betaald bedrag.
ik dacht dit klopt niet dus kijk ik naar de site , staat er : Contacteer voor meer info over dit dossier : Modero Gerechtsdeurwaarders. met een extra kost van 30euro. ik moet wel zeggen dat dit zeer vreemd is. terwijl alles nu wel correct betaald is.
ik hoop dat dit in orde zal gebracht worden.
spijtig dat ik een klacht moet indienen om gehoor te krijgen.
mvg,
S.v.g