Terug

Facturen + jaarafrekening krijgen we maar niet.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: Eneco

17/05/2024

Sinds 23/2/2024 (laatste factuurdatum) ontvangen wij geen facturen meer. Sinds die datum zou er automatisch uitgelezen worden en gefactureerd worden op basis van verbruik, en dus niet meer via voorschotfacturen. Ook zouden we eind februari een afrekening ontvangen, waar we ook nog steeds op wachten. Ondanks al 3 telefoons met de, overigens vriendelijke, klantendienst die me telkens 'suste' met het feit dat het nog een 14-tal dagen zou duren vooraleer dat alles in orde zijn, nu na net geen 3 maand verder nog steeds geen enkele factuur alsook de afrekening nog niet mogen ontvangen.

Berichten (2)

Eneco

Naar: P. D.

11/06/2024

Beste,We hebben je klacht goed ontvangen in verband met je afrekeningen. Op heden kan ik je nog geen definitief antwoord bezorgen. Ik heb een aanvraag ingediend om dit zo spoedig mogelijk in orde te maken. Van zodra ik meer nieuws heb breng ik je op de hoogte.Met vriendelijke groeten,TomCustomer Relations Exception Complaint HandlingBattelsesteenweg 455/I 2800 Mechelen eneco.be Klimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.Van: klachtenbox@test-aankoop.be klachtenbox@test-aankoop.be Verzonden: vrijdag 17 mei 2024 16:04Aan: FM_externalcomplaints FM_externalcomplaints@eneco.comOnderwerp: Klacht - Facturen + jaarafrekening krijgen we maar niet. - (CPTBE02018513-40)

Eneco

Naar: P. D.

24/06/2024

Beste,In navolging van mijn vorige e-mail bevestig ik jou dat we op 17-6-2024 je afrekeningen hebben opgemaakt. In bijlage een kopie van je facturen. Je tegoed van 29,58€ is op 19-6-2024 teruggestort naar jouw rekening.Alvast een fijne dag gewenst.Met vriendelijke groeten,TomCustomer Relations Exception Complaint HandlingBattelsesteenweg 455/I 2800 Mechelen eneco.be Klimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.Van: FM_externalcomplaints Verzonden: woensdag 5 juni 2024 11:29Aan: 'klachtenbox@test-aankoop.be' klachtenbox@test-aankoop.beOnderwerp: RE: Klacht - Facturen + jaarafrekening krijgen we maar niet. - (CPTBE02018513-40)Beste,We hebben je klacht goed ontvangen in verband met je afrekeningen. Op heden kan ik je nog geen definitief antwoord bezorgen. Ik heb een aanvraag ingediend om dit zo spoedig mogelijk in orde te maken. Van zodra ik meer nieuws heb breng ik je op de hoogte.Met vriendelijke groeten,TomCustomer Relations Exception Complaint HandlingBattelsesteenweg 455/I 2800 Mechelen eneco.be Klimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.Van: klachtenbox@test-aankoop.be klachtenbox@test-aankoop.be Verzonden: vrijdag 17 mei 2024 16:04Aan: FM_externalcomplaints FM_externalcomplaints@eneco.comOnderwerp: Klacht - Facturen + jaarafrekening krijgen we maar niet. - (CPTBE02018513-40)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform