Ooit was ik klant bij Proximus voor internet.In de zonder van 2020 beëindigde ik mijn abonnement. Ik bracht in augustus 2020 de digibox terug.Er werd gezegd dat mijn overeenkomst geëindigd was en nog datum binnenbrengen digibox ik dus geen klant meer ben van Proximus.Ondanks dat kreeg ik een factuur met boete wegens niet binnenbrengen digibox. Ik kreeg ook aanmaningen via sms. Uiteindelijk na meermaals naar de Proximus shop te gaan en te bellen met klantendienst is die onjuiste factuur geannuleerd. Eindelijk opgelost dacht ik..Helaas...Eindigen ontvang ik maandelijks facturen voor Domain Name Category 1. Ik ben 5 maal naar de shop geweest en heb een tiental keer gebeld met een klantendienst. De shop verwees me telkens naar de telefonische klantendienst door.Telkens werd de factuur geannuleerd en gezegd dat het probleem opgelost is en ik me geen zorgen meer maken.Nu zijn we meer dan een jaar verder.Gerechtsdeurwaarder Van Deun/DeProost contacteerde me met een brief Laatste Bericht voor dagvaarding.Er worden allerlei kosten bovenop de valse facturen aangerekend.De deurwaarder handelt zonder dat er enige verbintenis of overeenkomst tussen mij en Proximus is.Persoonlijk vind ik dat crimineel, pesterij, laster, stalking en rechtsmisbruik.Ik contacteerde de deurwaarder via het mailadres op de brief en krijg geen reactie.Ik ben ten einde raad.Ik kan alleen maar aanraden aan mensen om nooit bij Proximus te gaan!De namen van de gerechtsdeurwaarders op de brief die ik ontving waarbij onrechtmatig geld geëist wordt:May Van Deun, Stefan Vandensavel, Luc Hannes, Luc Verhoeven en Maria GoossensIk vraag me af of deze gerechtsdeurwaarders zomaar hun positie kunnen gebruiken om zonder ernstig feitenonderzoek en bewijslast geld te eisen