Terug

facturen eindafrekeningen deurwaarder

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. P.

Naar: Mega

28/05/2024

beste op 28/03/2022 heb ik een overname document opgestuurd naar mega waarin alles ingevuld was het nieuwe adres incl. wachtend op de eindfactuur maar helaas niets gekregen er waren blijkbaar bij meerdere leveranciers achterstanden ,op 10/02/2023 belde ik mega op het ging inderdaad over de eindafrekening die ik nog steeds niet ontvangen had want ik denk dat ze het nog steeds naar mijn oud adres verzonden en kreeg ik te horen dat het dossier bij de deurwaarder lag en ze er niks meer konden aan doen. Ik belde deze op en die zei dat het nog niet in de bemiddelingsfase zat maar dat ik documenten kon doorsturen ,dus ik zond hem het overname document met het adres eropnu 27/05/2024 krijg ik een minnelijke ingebrekestelling voor factnr 2230112812 van 27/03/2023 ten bedrage van 464,48 min creditnota 9230525948 van 28/08/2023en een minnelijke ingebrekestelling voor fact 2230262321 van 22/08/2023 ten bedrage van 202,56en voor fact 2230262404 van 22/08/2023 ten bedrage van 70,46 allen ruim achter dat ik mega al gecontacteerd had op 10/02/2023 dus hoe kon dit al bij de deurwaarder liggen en hoe kan ik betalen als de leverancier deze niet naar het juiste adres deze op zend naar mijn mening ben ik geen verhoogde deurwaarder kosten verschuldigd enkel de te betalen eindfactuur

Berichten (3)

Mega

Naar: J. P.

30/05/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Experts_Leuven, 30 mei 2024 15:15 CESTBeste meneer Pardo,We hebben uw klacht via Test-aankoop goed ontvangen.Ik bekijk dit dossier met mijn verantwoordelijke (eens deze terug is uit verlof) en koppel de uitkomst hiervan naar u terug. Ik laat het dossier bij de gerechtsdeurwaarder on-hold zetten tot hier duidelijkheid over is.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,TimKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons ![](s:mega1.zendesk.com/attachments/token/PCt7PHVbQMvFf77zEZSZOh1zi/?name=inline953409508.png)* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[W2DPL2-1DPN3]

J. P.

Naar: Mega

02/07/2024

We zijn nu een maand verder nog steeds geen oplossing ? Mvg

Mega

Naar: J. P.

02/07/2024

Mega. Same Connectivity. Just Cheaper. Beste meneer Pardo,Zoals beloofd legde ik het dossier voor aan mijn verantwoordelijke.Indien het openstaande saldo bij ons vereffend wordt, zijn we bereid het dossier bij de gerechtsdeurwaarder kosteloos te laten schrappen.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,TimKlantenadviseur Team Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)Contacteer onsKen je ons ambassadeur-systeem ?Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid.Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège[W2DPL2-1DPN3]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform