Terug

facturen blijven komen na opzegging

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: Proximus

28/09/2017

Mijn moeder Yolande Roelens is sinds 01.08.2017 klant bij Scarlet. Vorige provider Proximus blijft haar echter facturen sturen. Ze moet telkens de factuur protesteren bij de klantendienst en daar wordt ze telkens gerustgesteld. Maar de facturen blijven komen. Voor een vrowu van 84 begint dat op STALKING te lijken.

Berichten (3)

Proximus

Naar: G. V.

03/10/2017

Dag mevrouw ,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Indien u mij een nummer doorgeeft, waarop ik u tijdens de kantooruren kan bereiken, dan neem ik zo snel mogelijk telefonisch contact met u op voor het antwoord op uw vraag. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamProximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192929980005]

G. V.

Naar: Proximus

04/10/2017

Graag mijn moeder Yolande Roelens bellen op 03/257 23 48. Intussen heeft ze van Proximus nog een creditnota gekregen en het bedrag ervan "zal worden afgetrokken van de volgende factuur". Mijn moeder is geen abonnee meer sinds juli 2017 en alle openstaande facturen van haar periode als abonnee zijn betaald. Ze kan dus normaal geen facturen meer krijgen. Mvg Guido Van de Velde

Proximus

Naar: G. V.

26/10/2017

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartProximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192931225939]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform