Terug

Facturen 75263561190 en 7526356213 van 2 januari 2025

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

R. S.

Naar: Proximus

16/01/2025

Geachte, Dit bericht is in naam van mezelf en van mijn echtgenote. Wij stellen vast dat de bovengenoemde facturen alweer gestegen zijn met 8.33%, voor abonnementen die belachelijk weinig bieden. Dat terwijl de huidige inflatie 3.16% bedraagt. Wij dringen dan ook aan op een commerciële tegemoetkoming. Met vriendelijke groeten

Berichten (1)

Proximus

Naar: R. S.

20/01/2025

Beste, Bij deze bevestig ik dat klant de nodige info kreeg via de voicemail. Mvg, Elke Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-01-16-13.15.33.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921015277285]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform