Beste,
wij krijgen al 2 maanden geen afrekening van de elektriciteit. Dit gebeurt via domiciliëring.
Toen ik daarnet belde naar TotalEnergies werd mij verteld dat zij de meterstanden moeten krijgen van Fluvius en nog niet hadden ontvangen. Op de vraag als zij iets konden doen, eventueel bellen naar Fluvius om te weten als er een probleem was, was het antwoord NEE. Op de vraag als wij iets konden doen was de antwoord ook NEE.
Toen ik vroeg dat als wij moeten blijven wachten de gevolg is dat wij gewoon alles in een keer moeten betalen krijg ik de antwoord dat een afbetalingsplan kan worden opgesteld. Wat nogal onrespectvol is want ik wou een punt maken dat 1x kan wel gebeuren dat iets misloopt, maar is nu ondertussen de 2de keer en bij de energieleverancier communiceren alsof niks aan de hand is.
Ik heb dan zelf gebeld naar Fluvius en werd zeer vriendelijk geholpen en geïnformeerd dat alle meters op tijd werden doorgegeven. Indien problemen zijn met de meterstanden dan MOET de energieleverancier contact opnemen met Fluvius en niet de klant. Zij gingen intern verder onderzoeken en contact opnemen met TotalEnergie.
Kunnen wij nog iets doen? Blijven wachten zoals TotalEnergies zegt lijkt mij niet de correct houding los van de feit dat wij altijd op tijd onze rekening hebben betaald en ook een factuur van meerdere maanden kunnen betalen zonder probleem.. het gaat om de principe.
Met vriendelijke groeten,
S.C