Terug

Facturatieproblemen elektriciteit

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. L.

Naar: Eneco

03/07/2023

Beste, Sedert 1 februari ben ik overgestapt naar eneco.tot op heden heb ik nog altijd geen factuur ontvangen van mijn elektriciteit. Heb al verschillende keren gebeld naar eneco,en mail gestuurd.de mail die ik terug kreeg daar stond dat fluvius de metergegevens nog nie door gestuurd hadden.heb 2 klachten gestuurd naar fluvius.op de eerste kreeg ik antwoord dat ze der alles aan gingen doen om et in orde te brengen.heb ondertussen al gebeld naar fluvius en zij zeggen da alles is door gestuurd.ook vandaag terug gebeld eneco.ze gaan terug een dossier op stellen dat dringend en doorsturen naar de facturatiedienst .voor de zoveelste keer.ik weet nie meer wa ik nog meer kan doen.er gebeurt gewoon niks.kunnen jullie dit oplossen want zo kan het niet meer verder.MvgLams isabel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform