Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw contact met de Mercedes-Benz klantenservice via het klachtenplatform van Testaankoop.
Wij betreuren het dat uw ervaring niet naar wens is verlopen. Wij nemen uw melding serieus en willen uw situatie graag zorgvuldig onderzoeken en correct opvolgen.
Voordat wij uw vraag of de door u beschreven kwestie kunnen voorleggen aan de verantwoordelijke afdeling, hebben wij nog enkele aanvullende gegevens van u nodig:
Uw telefoonnummer
Uw volledige adresgegevens
Het kenteken, chassisnummer en de exacte datum van eerste inschrijving van uw Mercedes-Benz
Een kopie van de factuur of het betalingsbewijs waarop uw klacht betrekking heeft
De gevraagde informatie kunt u versturen per email, onder vermelding van referentienummer 15259531, naar cs.bel@cac.mercedes-benz.com
Met vriendelijke groet,
SaoraKlantenservice België
00800 9 777 7777 (Gratis internationaal nummer)
+32 26 20 03 08 (Nationaal tarief)
Mercedes-Benz Customer Assistance Center Maastricht N.V., Gelissendomein 5, 6229 GK Maastricht, The Netherlands. Register No.: K.v.K. Limburg 33014909
Indien u dit bericht ten onrechte heeft ontvangen, wordt u verzocht ons onmiddellijk te waarschuwen en dit bericht te verwijderen. Wij danken u voor uw medewerking.
Uw persoonsgegevens worden verwerkt in opdracht van lokale Mercedes-Benz rechtspersonen of geassocieerde algemene distributeurs. Voor meer informatie over de databeheerder van uw persoonlijke gegevens en de desbetreffende gegevensverwerking kunt u terecht op de website van Mercedes-Benz in uw land of op de website van de betreffende plaatselijke distributeur. Voor de algemene bepalingen over de verwerking van uw persoonlijke gegevens door alle Mercedes-Benz entiteiten verwijzen wij u graag naar de gegevensbeschermingsverklaring van Mercedes-Benz.
--------------------