Terug

facturatieprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

K. T.

Naar: Mercedes-Benz Belgium Luxembourg

10/07/2025

Ik wil enkel mijn facturen betalen als ik die ook effectief toegestuurd krijg en niet via jullie website met de zoveelste login en bijhorend paswoord zelf moet opzoeken. Daarom heb ik ook mijn domiciliering , die bijna afloopt ingetrokken na jullie telefonisch op de hoogte te hebben gesteld.

Berichten (2)

Mercedes-Benz Belgium Luxembourg

Naar: K. T.

11/07/2025

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw contact met de Mercedes-Benz klantenservice via het klachtenplatform van Testaankoop. Wij betreuren het dat uw ervaring niet naar wens is verlopen. Wij nemen uw melding serieus en willen uw situatie graag zorgvuldig onderzoeken en correct opvolgen. Voordat wij uw vraag of de door u beschreven kwestie kunnen voorleggen aan de verantwoordelijke afdeling, hebben wij nog enkele aanvullende gegevens van u nodig: Uw telefoonnummer Uw volledige adresgegevens Het kenteken, chassisnummer en de exacte datum van eerste inschrijving van uw Mercedes-Benz Een kopie van de factuur of het betalingsbewijs waarop uw klacht betrekking heeft De gevraagde informatie kunt u versturen per email, onder vermelding van referentienummer 15259531, naar cs.bel@cac.mercedes-benz.com Met vriendelijke groet, SaoraKlantenservice België 00800 9 777 7777 (Gratis internationaal nummer) +32 26 20 03 08 (Nationaal tarief) Mercedes-Benz Customer Assistance Center Maastricht N.V., Gelissendomein 5, 6229 GK Maastricht, The Netherlands. Register No.: K.v.K. Limburg 33014909 Indien u dit bericht ten onrechte heeft ontvangen, wordt u verzocht ons onmiddellijk te waarschuwen en dit bericht te verwijderen. Wij danken u voor uw medewerking. Uw persoonsgegevens worden verwerkt in opdracht van lokale Mercedes-Benz rechtspersonen of geassocieerde algemene distributeurs. Voor meer informatie over de databeheerder van uw persoonlijke gegevens en de desbetreffende gegevensverwerking kunt u terecht op de website van Mercedes-Benz in uw land of op de website van de betreffende plaatselijke distributeur. Voor de algemene bepalingen over de verwerking van uw persoonlijke gegevens door alle Mercedes-Benz entiteiten verwijzen wij u graag naar de gegevensbeschermingsverklaring van Mercedes-Benz. --------------------

K. T.

Naar: Mercedes-Benz Belgium Luxembourg

11/07/2025

Hallo, Ik kan geen kopie van de factuur sturen want jullie sturen er geen. DAT is mijn punt. Als jullie een pdf sturen ipv die digitale aangetekende schrijvens betaal ik per kerende. Mijn gegevens voor MBenz Financial services : NR PLAAT 2EQJ084 - EPC BV MVG K. Torreele


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform