Terug

Facturatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. W.

Naar: OCTA+

13/02/2024

Beste,Ik ben sinds november klant bij octaplus. De energievergelijker gaf deze als goedkoopste aan. In het begin viel de voorschot factuur nog mee. Ik ben alleenstaande en nooit thuis. Mijn verwarming staat op 18 graden, heel de winter lang. Zowel overdag als 's avonds - 's nachts. In december moest ik 348,69 euro ophoesten. Eind december kreeg ik dan een zogezegde afrekening van 476,99. Nu in januari kreeg ik dan een factuur van 535 euro. Nu krijg ik ineens een voorschot factuur van 648,03 euro. Dit wil zeggen dat ik over de 2008,71 euro aan energie betaald heb over een periode van 3 maand. Kunnen jullie dit eens nakijken? Dit kan toch niet kloppen? Alvast bedankt,Mvg,Delphine Willaerts


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform