beste,ik bestelde bij jullie een iPhone die correct werd geleverd in de winkel op 23/12/19. De gevraagde factuur was er niet bij en op de website, in mijn login, vond ik enkel een bestelbon op de plaats waar factuur afdrukken vermeld stond. ik heb via de link meerdere mails gestuurd en nadien ook rechtstreeks naar de klanten service, telkens zonder respons??? Ik ben dan naar de winkel te antwerpen gegaan waar men dit probleem heeft vastgesteld en beloofde dit in orde te maken. Na 1 week geen respons, wederom geen reactie op mails, telefoon wordt gewoon niet opgenomen. Dan maar weer naar de winkel waar men stelde dat Annemie Der Kinderen ermee bezig was en dat ik haar mocht contacteren indien ik niets hoorde. Na enkele dagen telefonisch contact proberen op te nemen met het nummer vermeld op haar visitekaartje, wederom wordt er niet opgenomen. Intussen alle telefoonnummers van fnac geprobeerd en er wordt nergens opgenomen, een klacht die ik intussen overal op het internet terugvind, ook mails blijven bij iedereen onbeantwoord...graag ASAP factuur van aankoop BYT 4KCHOU 3T2E op de gevraagde gegevens op datum van 23/12/19.alvast dankDominique Spaepen