Terug

facturatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. A.

Naar: FNAC BELGIUM

16/01/2020

beste,ik bestelde bij jullie een iPhone die correct werd geleverd in de winkel op 23/12/19. De gevraagde factuur was er niet bij en op de website, in mijn login, vond ik enkel een bestelbon op de plaats waar factuur afdrukken vermeld stond. ik heb via de link meerdere mails gestuurd en nadien ook rechtstreeks naar de klanten service, telkens zonder respons??? Ik ben dan naar de winkel te antwerpen gegaan waar men dit probleem heeft vastgesteld en beloofde dit in orde te maken. Na 1 week geen respons, wederom geen reactie op mails, telefoon wordt gewoon niet opgenomen. Dan maar weer naar de winkel waar men stelde dat Annemie Der Kinderen ermee bezig was en dat ik haar mocht contacteren indien ik niets hoorde. Na enkele dagen telefonisch contact proberen op te nemen met het nummer vermeld op haar visitekaartje, wederom wordt er niet opgenomen. Intussen alle telefoonnummers van fnac geprobeerd en er wordt nergens opgenomen, een klacht die ik intussen overal op het internet terugvind, ook mails blijven bij iedereen onbeantwoord...graag ASAP factuur van aankoop BYT 4KCHOU 3T2E op de gevraagde gegevens op datum van 23/12/19.alvast dankDominique Spaepen

Berichten (1)

FNAC BELGIUM

Naar: D. A.

04/02/2020

Beste Meneer Albertyn,Bedankt voor jouw mail en jouw constructieve opmerkingen met betrekking tot onze dienstverlening.Jammer genoeg zijn we er nu pas in geslaagd jouw mail te bekijken. Onze excuses hiervoor.We vinden het jammer dat Fnac.be niet volledig heeft kunnen voldoen aan jouw verwachtingen en je niet de service heeft kunnen bieden die je verdient als klant. We houden zeker rekening met jouw opmerkingen om ons te helpen onze dienstverlening te verbeteren.We zien dat je intussen reeds een antwoord hebt gekregen op jouw vraag.Heb je nog vragen? Aarzel niet om ons te contacteren.Fijne dag verder,JohanFnac.beTel 02 700 91 91Openingsuren klantendienst: ma-vr: 9 u. - 17 u.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform