Terug

Facturatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

C. V.

Naar: Engie

13/07/2024

Beste, Reeds twee jaar ben ik klant bij engie. Ik verwacht al sinds 3 juni mijn eindafrekening van dit jaar. Gisteren wou ik even kijken op mijn engie of ze er al op stond en ik zie opeens een openstaande factuur van rond de 760 euro staan. Na veel gepuzzel, want er stond niet bij vermeld voor wat , bleek dat ik de terugbetaling die ik vorig jaar had ontvangen, bij mijn eindafrekening ( omdat ik teveel aan voorschotten had betaald ), moest terugbetalen. Het was dus een annulatiefactuur van een terugbetaling. Weer stond de reden waarom er niet bij. Na een chatsessie met ( het moet gezegd worden) een zeer vriendelijke persoon van engie blijkt dat mijn zonnepanelen opeens geregistreerd zijn bij fluvius en daarom alles moet herberekend worden. Waarom ik daarvoor het geld waar ik toch recht op had, moet terugbetalen , is mij een mysterie. Ze wist mij te vertellen dat ik na die herberekening dat bedrag wel zou terug krijgen. Het is echter ook een groot mysterie wanneer die herberekening ook daadwerkelijk zal plaatsvinden. Want dat konden ze mij in de verste verte niet vertellen. Dus heb ik braafjes de 760 euro wel gestort. In de hoop er ooit nog iets van terug te zien… ondertussen in de verste verte ook nog geen spoor van de jaarafrekening, maar vreemd genoeg mag ik wel voorschotten blijven betalen.

Berichten (2)

Engie

Naar: C. V.

15/07/2024

Beste mevrouw, Beste heer,Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze website www.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée.Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d’améliorer la qualité de notre service.Nous mettons tout en œuvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible.Nous vous informons qu’il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre site www.engie.be ou via votre espace client.Sincères salutations,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.beP Please consider the environment before printing this documentDe: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be De la part de klachten@test-aankoop.beEnvoyé: samedi 13 juillet 2024 20:45À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: FacturatieFacturatie ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ENGIE Mail Disclaimer: s:www.engie.com/disclaimer

Bemiddeling door Testaankoop 15 juli 2024

Engie

Naar: C. V.

13/08/2024

Beste,Als gevolg van uw vraag gericht aan Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een gedetailleerd antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie.Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze website www.engie.be, via uw klantenzone of via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33. Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken. Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groetenComplaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 34 1000 BrusselsBelgiumwww.engie.beP Please consider the environment before printing this document


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform