Klacht
R. B.
Naar: Apple Belgium
Geachte mevrouw/heer, Vanaf 26/10/2023 tot 26/02/2024 werden door APPLE.COM BILL ITUNES IRL en APPLE.COM BILL CORK vijf rekeningen van -89.99 € via mijn Masterkaart gedebiteerd zonder geleverde diensten. Op 17/04/2024 werden spontaan drie terugbetalingen van -89.99 € gedaan door APPLE.COM BILL ITUNES IRL en APPLE.COM BILL CORK Daarom verzoek ik u de twee nog resterende aanrekeningen terug te storten. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht
Berichten (8)
Apple Belgium
Naar: R. B.
Geachte klant, Wij stellen het op prijs dat u contact hebt opgenomen met de Apple Online Store. U kunt binnen 4 werkdagen een persoonlijk antwoord op uw vraag verwachten. Wij verzoeken u te controleren of de door u gestuurde e-mail de volgende gegevens bevat: * een webbestelnummer (Wxxxxx), indien uw vraag betrekking heeft op een aankoop die u via de Apple Online Store hebt gedaan; * een Reference Nummer, als uw vraag betrekking heeft op een kortingsactie. Als uw e-mail niet alle benodigde gegevens bevat, verzoeken wij u de e-mail aan te passen en opnieuw naar ons te sturen. Follow-up: 840910448 Voor andere vragen kunt u de benodigde contactgegevens vinden op de webpagina 'Contact opnemen met Apple': :www.apple.com/benl/contact Voor eventuele post-salesvragen verwijzen wij u naar de website van de Apple Store-klantenservice: :store.apple.com/benl/hel Met vriendelijke groet, De Apple Online Store --------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------
R. B.
Naar: Apple Belgium
Herhaling Geachte mevrouw/heer, Vanaf 26/10/2023 tot 26/02/2024 werden door APPLE.COM BILL ITUNES IRL en APPLE.COM BILL CORK vijf rekeningen van -89.99 € via mijn Masterkaart gedebiteerd zonder geleverde diensten. Op 17/04/2024 werden spontaan drie terugbetalingen van -89.99 € gedaan door APPLE.COM BILL ITUNES IRL en APPLE.COM BILL CORK Daarom verzoek ik u de twee nog resterende 179.98 € aan foutieve aanrekeningen terug te storten. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht Identiteitsnummer: bogaert_liesbeth@hotmail.com Liesbeth Bogaert Vlinderstraat 3 C B 2220 Heist-op-den-berg +32 479 55 28 95
Apple Belgium
Naar: R. B.
Geachte klant, Wij stellen het op prijs dat u contact hebt opgenomen met de Apple Online Store. U kunt binnen 4 werkdagen een persoonlijk antwoord op uw vraag verwachten. Wij verzoeken u te controleren of de door u gestuurde e-mail de volgende gegevens bevat: * een webbestelnummer (Wxxxxx), indien uw vraag betrekking heeft op een aankoop die u via de Apple Online Store hebt gedaan; * een Reference Nummer, als uw vraag betrekking heeft op een kortingsactie. Als uw e-mail niet alle benodigde gegevens bevat, verzoeken wij u de e-mail aan te passen en opnieuw naar ons te sturen. Follow-up: 840910734 Voor andere vragen kunt u de benodigde contactgegevens vinden op de webpagina 'Contact opnemen met Apple': :www.apple.com/benl/contact Voor eventuele post-salesvragen verwijzen wij u naar de website van de Apple Store-klantenservice: :store.apple.com/benl/hel Met vriendelijke groet, De Apple Online Store --------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------
R. B.
Naar: Apple Belgium
Beste, We blijven kampen met een kringverwijzing in de Apple website/werkwijze bij de afhandeling van deze klacht. Vermits door ons geen bestelling werd geplaatst is er geen bestelreferentie. Bovendien werden er door Apple geen geregistreerde bestellingen en/of geleverde diensten in de historiek van de Apple-account bogaert_liesbeth@hotmail.com opgenomen Niettegenstaande geen bestellingen bij Apple en geen geleverde diensten door Apple werd 5 x 89.99 aangerekend via de Master kaart. Drie maal werd spontaan door Apple 89.99 € teruggestort, waarvoor dank. Hierbij vragen wij jullie uitdrukkelijk de resterend 2 x 89.99 € ook nog terug te storten en vooral uit te zoeken hoe en door wie deze foutieve geldafnames werden veroorzaakt. Liesbeth Bogaert Vlinderstraat 3 C B 2220 Heist-op-den-berg bogaert_liesbeth@hotmail.com +32 (0) 479 55 28 95
Apple Belgium
Naar: R. B.
Geachte klant, Wij stellen het op prijs dat u contact hebt opgenomen met de Apple Online Store. U kunt binnen 4 werkdagen een persoonlijk antwoord op uw vraag verwachten. Wij verzoeken u te controleren of de door u gestuurde e-mail de volgende gegevens bevat: * een webbestelnummer (Wxxxxx), indien uw vraag betrekking heeft op een aankoop die u via de Apple Online Store hebt gedaan; * een Reference Nummer, als uw vraag betrekking heeft op een kortingsactie. Als uw e-mail niet alle benodigde gegevens bevat, verzoeken wij u de e-mail aan te passen en opnieuw naar ons te sturen. Follow-up: 841756667 Voor andere vragen kunt u de benodigde contactgegevens vinden op de webpagina 'Contact opnemen met Apple': :www.apple.com/benl/contact Voor eventuele post-salesvragen verwijzen wij u naar de website van de Apple Store-klantenservice: :store.apple.com/benl/hel Met vriendelijke groet, De Apple Online Store --------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------
R. B.
Naar: Apple Belgium
Beste, Het betreft 5 geldafnames via mijn mastercard zonder dat er door mij ooit een bestelling geplaatst werd en een levering gedaan werd zoals uit de bestelhistoriek van mijn Apple account blijkt. Er is dus geen webbestelnummer. Drie geldafnames werden door Apple automatisch terugbetaald. Graag ontvingen we de terugbetaling van de overige twee geldafnames . Mvg, Liesbeth Bogaert Vlinderstraat 3 C B 2220 Heist-op-den-berg bogaert_liesbeth@hotmail.com +32 (0) 479 55 28 95
Apple Belgium
Naar: R. B.
Geachte klant, Wij stellen het op prijs dat u contact hebt opgenomen met de Apple Online Store. U kunt binnen 4 werkdagen een persoonlijk antwoord op uw vraag verwachten. Wij verzoeken u te controleren of de door u gestuurde e-mail de volgende gegevens bevat: * een webbestelnummer (Wxxxxx), indien uw vraag betrekking heeft op een aankoop die u via de Apple Online Store hebt gedaan; * een Reference Nummer, als uw vraag betrekking heeft op een kortingsactie. Als uw e-mail niet alle benodigde gegevens bevat, verzoeken wij u de e-mail aan te passen en opnieuw naar ons te sturen. Follow-up: 842019148 Voor andere vragen kunt u de benodigde contactgegevens vinden op de webpagina 'Contact opnemen met Apple': :www.apple.com/benl/contact Voor eventuele post-salesvragen verwijzen wij u naar de website van de Apple Store-klantenservice: :store.apple.com/benl/hel Met vriendelijke groet, De Apple Online Store --------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------
Apple Belgium
Naar: R. B.
Beste Klant, Hartelijk dank voor uw bericht aan Apple. Onze afdeling ondersteunt alleen aankopen van de Apple Online Store. U wordt vriendelijk verzocht om contact te nemen met onze technische dienst om u verder van dienst kunnen zijn voor iTunes gerelateerde vragen. U kunt AppleCare bereiken op: 0800 0201 581 (voor NL) of op 0800 80 407 (voor BE). Bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 19:00 uur, Hopende u van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet, Angelique Apple Distribution International On March 23, 2025 at 15:45:26 :PM GMT, klachten@test-aankoop.be wrote:
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten