Terug

Facturatie VAB

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. P.

Naar: VAB

29/03/2023

Beste op 11-08-2022 stond ik in panne en belde ik mijn verzekering. Ze meldden mij dat takelen er enkel inbegrepen was bij een ongeluk. Ik moest lid worden van VAB voor 250 euro en dan werd hij weggesleept, ik moest dit in de wagen bij de takelwagen betalen. Toen de takelwagen ter plaatste kwam, meldde deze persoon mij dat ik toch verzekerd was en dat ik niets moest betalen, ik stond klaar met mijn betaalkaart. Ik tekende een document op zijn tablet om de auto te mogen wegslepen. Ik was dus tevreden want ik bleek toch gedekt te zijn. Groot was mijn verbazing dus toen ik vrijdag 24/03/2023 een factuur van VAB kreeg met de sleepkosten van 308.43 euro. Dit is dus 6 maanden later. Ik belde met de vrouw die verantwoordelijk was en zei belde me dinsdag terug met de melding dat er duidelijk aan de telefoon gezegd was dat ik moest betalen (dat wist ik ook wel) en dat ik getekend heb indien het niet in orde was VAB alsnog een factuur mocht sturen. Ik heb een handtekening voor de sleep gezet, maar uiteraard niet alles doorgenomen op dat kleine tabletje. Als ik al niet meer mag geloven in de personen die tewerkgesteld worden door VAB dan vind ik dit zeer spijtig. Zoveel maanden na datum dit sturen vind ik zeer jammerlijk en totaal niet klantvriendelijk.

Berichten (1)

VAB

Naar: A. P.

29/03/2023

Beste heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Jammer te horen datmevrouw Proostniet 100% tevreden is over onze dienstverlening. Wij onderzoekendit bij de juisteafdeling. Van zodra hetonderzoek is afgerond, antwoorden wij de klant rechtstreeks in hetkader van GDPR en beschouwen het dossier daarna als afgehandeld.Alvast bedankt om ons nog het mail adres van mevrouw Proost tebezorgen. Heeft unog vragen? Beldan gerust naar03 253 61 40of stuur een mail naarklachtenbehandeling@vab.be Met vriendelijke groetenHelga Meeus VAB -Customer Experience ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hieronder je mail van 29-03-2023. OPGEPAST: Deze mail is afkomstig van eenafzender buiten uw organisatie. ATTENTION: Cet e-mail provientd'un expéditeur extérieur à votre entreprise.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform