Beste op 11-08-2022 stond ik in panne en belde ik mijn verzekering. Ze meldden mij dat takelen er enkel inbegrepen was bij een ongeluk. Ik moest lid worden van VAB voor 250 euro en dan werd hij weggesleept, ik moest dit in de wagen bij de takelwagen betalen. Toen de takelwagen ter plaatste kwam, meldde deze persoon mij dat ik toch verzekerd was en dat ik niets moest betalen, ik stond klaar met mijn betaalkaart. Ik tekende een document op zijn tablet om de auto te mogen wegslepen. Ik was dus tevreden want ik bleek toch gedekt te zijn. Groot was mijn verbazing dus toen ik vrijdag 24/03/2023 een factuur van VAB kreeg met de sleepkosten van 308.43 euro. Dit is dus 6 maanden later. Ik belde met de vrouw die verantwoordelijk was en zei belde me dinsdag terug met de melding dat er duidelijk aan de telefoon gezegd was dat ik moest betalen (dat wist ik ook wel) en dat ik getekend heb indien het niet in orde was VAB alsnog een factuur mocht sturen. Ik heb een handtekening voor de sleep gezet, maar uiteraard niet alles doorgenomen op dat kleine tabletje. Als ik al niet meer mag geloven in de personen die tewerkgesteld worden door VAB dan vind ik dit zeer spijtig. Zoveel maanden na datum dit sturen vind ik zeer jammerlijk en totaal niet klantvriendelijk.