Terug

Facturatie trekt op niks

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Eneco

07/11/2016

Vele facturen van eneco kloppen niet. Een half jaar of meer geleden hebben ze een fout gemaakt, toen ik heb gebeld kon het zogezegd niet zijn dat zij in de fout gingen. Twee weken later kreeg ik mail met hun excuses dat het toch aan hun lag. Sindsdien klopt niet één factuur meer. Ze worden ook deste onvriendelijker. Vandaag was de maat vol mijn factuur van oktober moet betaald worden tegen 10-11-2016 vandaag ook al een herinneringbrief in mijn brievenbus.... Welke datum is het vandaag? Ze zijn best slim uiteindelijk draait het constant uit op hun excuses op email. Maar bij iedere fout ons toch lekker 5 euro of zelfs 20 euro extra proberen aan te smeren... Dat ze hun excuses nu maar steken waar de zon niet schijnt.

Berichten (2)

Eneco

Naar: A. C.

08/11/2016

Geachte,Betreft CU246682Gelieve in bijlage de betaalhistoriek sinds januari 2016 te willen vinden van betrokken klant.Er zijn regelmatig betalingsmoeilijkheden geweest waardoor en aanmaningskosten en ingebrekestellingen verstuurd werden.De klant is regelmatig gea¯nformeerd geweest dat er een openstaand saldo was (zie ook in bijlage)Het huidige te betalen saldo bedraagt 232 euro.Met vriendelijke groetenMarina CoppensKlachtenbeheer Eneco

A. C.

Naar: Eneco

08/11/2016

Op 14-06-2016 en 27-06-2016 werdt tweemaal dezelfde factuur betaald. Eén keer domiciliering en één keer gewoon. Meneer Verbauwhede was vergeten dat de betaling per domiciliering ging. Ik heb ervoor gebeld en te horen gekregen dat we de volgende factuur niet meer hoefden te betalen. Ook de extra 5 euro werdt kwijtgescheld. Ik vind het vreemd dat ik geen bijlage van u kan openen, niet één. Ook geen woord gerept in deze mail van u over het feit dat jullie een herinneringsbrief sturen voor een factuur waarvan de betalingstermijn nog niet verlopen is


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform