Eind september 2022 werd ik op de hoogte gebracht dat ik een aanmaningsbrief ontvangen hadvan Omerus (gerechtsdeurwaarder) in naam van Proximus. Dit voor een openstaand bedrag van 93,65€ (33,5€ bij Proximus en 60€ schadebeding). De brief van Omerus werd gestuurd naar de woning waar ik sinds juli 2020 niet meer woonde (woning verkocht in 2020).Hierop heb ik onmiddellijk contact opgenomen met Proximus, omdat ik helemaal geen klant was bij hen en omdat ik sinds juli 2020 niet meer woonde op het adres vermeld op de aanmaningsbrief (In het verleden heb ik wel gemerkt dat er van Proximus facturen in mijn mailbox zaten, maar geen aandacht aangegeven omdat ik geen klant ben). Op mijn vraag, waarvoor de onbetaalde facturen waren, werd enkel de omschrijving op de factuur (Norton security 5) doorgegeven. Volgens hen ben ik weldegelijk klant sinds oktober 2021, een bewijs hiervan wilde men mij niet bezorgen en voor verdere vragen werd ik doorverwezen naar de deurwaarder.Ook nam contact op met de deurwaarder. De deurwaarder gaf mijn bezwaar door aan proximus in oktober 22, waarop ik van de deurwaarder in juni 23 het bericht kreeg dat het bezwaar niet werd aanvaard en de procedure bij de deurwaarder opnieuw werd opgestart. Ik heb opnieuw bezwaar ingediend bij de deurwaarder en daar werd de procedure opnieuw geschorst en contact opgenomen met proximus. Om een dagvaarding te voorkomen, heb ik een klacht ingediend bij de ombudsman telecommunicatie en dien ik ook bij jullie een klacht in.