Op 13 feb kwam een werkman ter plaatse voor nazicht nav geen druk op de waterpomp. Druk viel weg tijdens wassen wasmachine. Groterm gevraagd om langs te komen om.probleem op te lossen. Werkman ter plaaste. Met melding pomp zal stuk zijn. Dus nieuwe ong 700 euro. Werkman belt naar bureau daar zeggen ze : wellicht lucht in leiding of vuil. Vuil uit regenput kan niet. Klaar water. Je ziet bodem. Lucht in leiding ?? Hoe is dit mogelijk ?? Put vol ... werkman giet meermaals water op in de pomp 2 keer doortrekken toilet. Zelfde probleem... na 2 uur water opgieten... lukt 2 keer doorsassen wel. Werkman vertrekt om 16 u. Om 18 u kom ik thuis wordt er twee keer doorgesast terug zelfde probleem. Ik meld het aan de werkman die mij raad geeft terug water op te gieten en lucht af te laten en nieuwe afspraak te maken met firma om terug lang te komen. Vrijdag heel dag water opgegoten en met emmer toilet doorgespoelt. Op zaterdag zelf verder gezocht. En na uithalen van de filters tussen wasmachine en pomp is er opeens wel druk. Naar gamma nieuwe filyers gaan halen. Ingestoken en sindsdien geen probleem meer met druk. Dus ook geen neiuwe afspraak met groterm gemaakt. Factuur groterm 207 euro ??? Voor ?? Water opgieten gedurende twee uur en zelf de link niet gelegd om filters te vervangen ??? Ikzelf heb het probleem gevonden. Vind factuur bij haren getrokken. Gebeld met facturatiedienst deze doorgestuurd naar baas. Uitleg baas. Het was opgelost als de werkman uw woning verlaten heeft. Wij kunnen er moeilijl dag en nacht bijblijven ?!