Terug

Facturatie ontbreekt

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: Engie

12/10/2023

Bestewij hebben sinds februari een digitale teller (Gas en elek)We hebben gevraagd om vervolgens de effectieve maandafrekeningen te krijgen. Dit verliep perfect de eerste 2 maanden , nadien chaos om nu in complete chaos te zitten.Wij hebben een overproductie, dus krijgen telkens geld trug van engie voor elektriciteit. Echter sinds juni geen afrekeningen elek meer gehad.Vanaf deze maand (okt/ verbruik sept) plots ook geen afrekeningen gas meer.Bijkomend krijg ik plots de vraag om geld terug te betalen ( geld van de verkoop van onze elek door overproductie)Bel ik naar Engie, dan kunnen ze me niet helpen. Heb al een nieuw contract retroactief moeten ondertekenen om de situatie te verhelpen. ZOnder gevolgDien je een klacht in , dan gebeurd er niets . Meld je dit via de ombudsman, dan zegt die dat we nog eens minstens 4 weken moeten wachtenDat er problemen waren met doorsturen van meterstanden van Fluvius naar ENgie, dat wisten we ... dat was bij aanvang. Wat ik dan echter niet begrijp is waarom dit eerst wel werkte en nadien plots niet meer.We zijn nu 5 maanden verder ... en de situatie verergerd blijkbaar.Je krijgt geen degelijke uitleg,

Berichten (2)

Engie

Naar: A. D.

12/10/2023

Beste mevrouw, Beste heer,Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk omzo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée.Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d'améliorer la qualité de notre service.Nous mettons tout en Å“uvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre sitewww.engie.be ou via votre espace client.Sincères salutations,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: jeudi 12 octobre 2023 08:36À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - Facturatie ontbreekt - (CPTBE01895014-22)Klacht - Facturatie ontbreekt - (CPTBE01895014-22) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

Engie

Naar: A. D.

26/10/2023

Beste mevrouw, Beste heer,Als gevolg van uw vraag gericht aan Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een gedetailleerd antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie.Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze websitewww.engie.be,via uw klantenzone of via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33. Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Faisant suite à votre demande via le système en ligne de Test Achats, nos services ont analysé votre demande et vous ont adressé une réponse circonstanciée (soit par courriel, par voie postale ou par téléphone). Nous espérons avoir répondu à vos attentes et vous remercions pour votre démarche.Nous restons toutefois à votre disposition pour tout complément d'information et vous invitons à nous contacter ultérieurement via notre sitewww.engie.be, via votre espace client ou via La Ligne Energie au numéro 078 35 33 33. Nos collaborateurs se feront un plaisir de vous répondre et de trouver avec vous une solution adéquate.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail.Cordialement,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform