Naargelang 2 voorgaande mails en een antwoord die niet beantwoord op onze vraag, deze betreffende klacht. Hieronder vind u het mailverkeer. Mail 1: Ik nam zojuist even contact op met de servicedienst waarbij er mij verzocht werd verder contact op te nemen met jullie via mail. Gisteren (17/10) werd er in ons huurappartement een onderhoud uitgevoerd bij onze gasboiler. Hierbij werd er gemerkt dat de sensor kapot was en vervangen diende te worden. Wij hebben de volledige som betaald van 374, 91 euro, wat te veel is voor enkel een onderhoud. Wij dienen als huurder enkel het onderhoud te betalen, reparaties of dergelijke dienen betaald te worden door de verhuurder. Aangezien de sensor vorig jaar alsook is vervangen, valt dit nog binnen garantie maar alles van extra werktijd en dergelijke dient wel door de verhuurder betaald te worden. Wij willen enkel het bedrag betalen voor het 2-jaarlijks onderhoud, verdere kosten zijn niet voor ons. Wij hebben geen factuur gekregen van het onderhoud, enkel van de sensor. In bijlage vind u de enige factuur die wij gekregen hebben. Hierin vind u ook verdere informatie betreffende onze gegevens. Wij willen dus een factuur ontvangen met de aangepaste prijs voor enkel een onderhoud. Mail 2: Wij hebben ondertussen een factuur ontvangen van het onderhoud die bij ons gebeurde op 17/10. Alsnog zijn wij niet akkoord met het totale bedrag. Dit bedrag ligt veel te hoog voor een gewoon onderhoud. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het herstellen van de sensor, zie mijn vorige mail op 18/10. Ik vraag nog steeds een afzonderlijke factuur voor een gewoon 2-jaarlijks onderhoud (die wij als huurder dienen te betalen) en een factuur voor het herstellen van de sensor (die de huurder dient te betalen). Ofwel wordt het bedrag van de werktijden en dergelijke voor het herstellen van de sensor niet in rekening gebracht, tenslotte valt deze onder garantie aangezien dit binnen het jaar kapot is gegaan. Hopend op een passende oplossing. Antwoord: Het document is geen een factuur maar het interventie verslag. Wij hebben geen kosten in rekening gebracht.