Terug

Facturatie niet-teruggave decoder+modem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: Orange

25/09/2020

Beste,Ik retourneerde de tv-decoder en modem binnen de gevraagde termijn aan het Orange depot in Willebroek.herhaaldelijk beweerde Orange dat dit niet zo was.Ik stuurde via het digitale formulier het BPOST ticket en een screenshot van de afleverdatum volgens BPOST. Toch factureerde Orange de decoder €200 en de modem €60 (via domiciliëring)

Berichten (1)

J. B.

Naar: Orange

24/10/2020

Beste,Ik had graag een stand van zaken gehad ivm de klacht van 25/9/2020Mvg Jonatn Blondeel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform