Terug

facturatie kosten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. D.

Naar: FLUVIUS

30/05/2025

wij hadden bij fluvius de vraag gesteld of wij een verzwaring konden krijgen van onze instalatie. wij hebben toen een offerte gekregen maar vonden dit op dat moment wat veel. bij de aanvraag moet je aanvinken dat er eventueel wel kosten aangerekend zullen worden. ja kan dat dus niet kiezen, noch staat ter bij wat dit dan zal zijn. ruime tijd laten krijgen we een factuur van 570€ voor de volledige studie van deze aanvraag. deze kosten stonden vermeld in de offerte dus gingen we er van uit dat we dat enkel dienden te betalen als we akkoord gingen met de offerte. ( een algemene logica). na contact met fluvius zeiden ze me dat die studiekosten de " eventuele kosten waren". dus eigenlijk moeten we akoord gaan met een stuk van de offerte alvorens we die ontvangen??? toen ik hen voorstelde om de werken toch uit te voeren omdat ik toch al meer dan de helft van het factuur moest betalen zeiden ze dan weer dat de offerte reeds vervallen was en ik een nieuwe aanvraag moest doen. dat wil zeggen,... nog eens de studie betalen die ze reeds gedaan hebben. zouden jullie ons hierin kunnen bijstaan/ helpen aub? dit lijkt zo onrechtvaardig. eventuele kosten die meer dan de helft van de offerte uitmaken en ook daarin vermeld worden. of 2x betalen voor dezelfde studie. alvast bedankt voor de feedback. PS: we zijn lid van Testaankoop, maar vind niet onmiddelijk het klantennr terug. mvg, Robin Deekens.

Berichten (4)

FLUVIUS

Naar: R. D.

30/05/2025

Geachte heer Deekens Dag Robin Je consumentenorganisatie Test-Aankoop stuurde je vraag/klacht door naar netbeheerder Fluvius. MAAR… nergens in deze klacht staat er een EAN-nummer noch een verbruiksadres vermeld waardoor we zelfs de klacht niet kunnen registreren, laat staan gericht handelen. We kunnen deze klacht enkel registreren als we ook het aansluitadres kennen. Mag ik je vragen om ons deze gegevens te bezorgen in antwoord op deze mail aub Dankuwel! TER INFO : ik ben in verlof vanaf VRIJ 23/05 tem 30/05/2025 – terug op kantoor vanaf MA 02/06, echter pas vrije agenda en weer bereikbaar vanaf WOE 04/06. Fijne dag verder… Cindy Eyckmans Directie Klantendienst – Actieve klantgerichtheid Klachtencommissie Brusselsesteenweg 199, 9090 Melle klachtencommissie@fluvius.be www.fluvius.be Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: vrijdag 30 mei 2025 0:45 Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be Onderwerp: facturatie kosten = EXTRA INFO noodzakelijk!!! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ s:www.fluvius.be/disclaimer

R. D.

Naar: FLUVIUS

15/06/2025

goedenavond, het verbruiksadres is planetariumlaan 181-002 EAN 541448820052556003 mvg, Robin Deekens

FLUVIUS

Naar: R. D.

30/06/2025

Fluvius - Intern Beste, Zie bijgevoegde mail die per abuis naar een niet bestaand mailadres van Testaankoop is verstuurd geweest. Met vriendelijke groeten, Directie Klantendienst Klachtencommissie Brusselsesteenweg 199, 9090 Melle fluvius-Klachtencommissie @fluvius.be www.fluvius.be Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: zondag 15 juni 2025 23:00 Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be Onderwerp: Nieuw bericht van ROBIN D ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ s:www.fluvius.be/disclaimer

FLUVIUS

Naar: R. D.

07/07/2025

Beste, Bij deze mag ik je melden dat je de studiekost geen 2de keer zal aangerekend krijgen. Begrijp wel dat in principe je deze kost wel terug verschuldigd bent omdat mogelijks op de verlopen periode de situatie in je omgeving zodanig kan veranderd zijn dat een studie noodzakelijk is. Maar ondanks we de studie wel opnieuw zullen doen zullen er je geen kosten worden voor worden aangerekend. Hopend je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, sluiten we dit dossier af. Met vriendelijke groeten, Directie Klantendienst Klachtencommissie Brusselsesteenweg 199, 9090 Melle fluvius-Klachtencommissie @fluvius.be www.fluvius.be Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: zondag 15 juni 2025 23:00 Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be Onderwerp: Nieuw bericht van ROBIN D ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform