Terug

Facturatie klopt niet meer

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. G.

Naar: Proximus

29/08/2023

Beste,Begin de maand kreeg ik een factuur voor een dubbele maandaanrekeningik heb toen een medewerker van Proximus gesproken en hij bevestigde mij dat zij een update gedaan hadden en dan is het logisch dat ik een dubbele aanrekening krijg?Ik werd boos en de persoon in kwestie had zomaar de chat verlaten.Kort daarna werd ik gecontacteerd van een 2de persoon die die achter die reden stond, ik bevestigde dat ik als 27 jarige klant bij Proximus niet mee akkoord ga.Diezelfde dag ben ik gecontacteerd geweest van een 3de persoon en hij bevestigde mijn gelijk, ze hadden een fout bij Proximus gemaakt.Wel is het zo dat die 3de persoon geen bevestiging per mail gestuurd heeft en ook geen reactie geeft op mijn mail.Wel zie ik 3 factueren in My proximus, wanneer ik mijn ontvangen berichten bekijk kloppen de bedragen ook niet met deze in My Proximus?Ik doe ook geen moeite meer om een chat te starten met Proximus want telkens krijg ik een ander verhaal? ik denk niet dat die mensen volledig op de hoogte zijn, wat ze vertellen aan hun klanten gezien dit telkens anders is?Ik voel mij als 27 jarige klant bij Proximus opgelicht.Een tijd geleden durven ze mij dan nog reminders sturen???Zolang ze mij niet helpen doe ik ook de moeite niet om te betalen en eigenlijk gezien dat allemaal verschillend is zou ik eigenlijk niet weten wat ik moet betalen?

Berichten (4)

Proximus

Naar: C. G.

07/09/2023

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficient mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is gea¯nstalleerd.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-08-29-21.42.53.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001043016]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001043016]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: C. G.

07/09/2023

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficient mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is gea¯nstalleerd.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-08-29-21.42.53.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001043016]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001043016]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

C. G.

Naar: Proximus

13/09/2023

Beste,Ik refereer naar ons telefonisch onderhoud en uw gemaakte afspraken.Mag ik wel duidelijkheid vragen waarom ik nu 2 betalingen heb moeten uitvoeren in 1 maand tijd?1/9 27.99€ betaald? reminder via SMS anders zouden er 10€ extra kosten aangerekend worden?13/9 24.99€ betaald? bericht via SMS en moest tegen 23/09/2023 betaald worden?Dit hadden we zo niet afgesproken...

Proximus

Naar: C. G.

19/09/2023

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-09-13-14.50.36.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001387694]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001387694]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform