Beste,Begin de maand kreeg ik een factuur voor een dubbele maandaanrekeningik heb toen een medewerker van Proximus gesproken en hij bevestigde mij dat zij een update gedaan hadden en dan is het logisch dat ik een dubbele aanrekening krijg?Ik werd boos en de persoon in kwestie had zomaar de chat verlaten.Kort daarna werd ik gecontacteerd van een 2de persoon die die achter die reden stond, ik bevestigde dat ik als 27 jarige klant bij Proximus niet mee akkoord ga.Diezelfde dag ben ik gecontacteerd geweest van een 3de persoon en hij bevestigde mijn gelijk, ze hadden een fout bij Proximus gemaakt.Wel is het zo dat die 3de persoon geen bevestiging per mail gestuurd heeft en ook geen reactie geeft op mijn mail.Wel zie ik 3 factueren in My proximus, wanneer ik mijn ontvangen berichten bekijk kloppen de bedragen ook niet met deze in My Proximus?Ik doe ook geen moeite meer om een chat te starten met Proximus want telkens krijg ik een ander verhaal? ik denk niet dat die mensen volledig op de hoogte zijn, wat ze vertellen aan hun klanten gezien dit telkens anders is?Ik voel mij als 27 jarige klant bij Proximus opgelicht.Een tijd geleden durven ze mij dan nog reminders sturen???Zolang ze mij niet helpen doe ik ook de moeite niet om te betalen en eigenlijk gezien dat allemaal verschillend is zou ik eigenlijk niet weten wat ik moet betalen?