Terug

Facturatie fout

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Telenet

03/04/2024

Beste,al 5 maand klant en al elke maand moeten bellen ?? altijd hetzelfde probleem jullie facturatie.Wederom klopt mijn factuur noet ik zeg al twee maand enkel 1 netflix ( goedkoopste) wederom wordt mij alles dubbel aangerekend en alsof dat nog niet genoeg is worst er nog eens een verbrekingsvergoeding gebraagd van liefst 15 euro omdat we iets opgezegd hebben dat perongeluk is aangeklikt.ook wordt dit netgens vermeld .vele beloftes aan de telefoon en al meer maals moeten horen vanaf volgende maand zal de factuur correct zijn ,niet dus .of u lost het op of wij veranderen van provider .ik begin dit kotsbeu te worden

Berichten (1)

Telenet

Naar: K. V.

05/04/2024

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=40l49tjkvedkydLPQ6SUJ_Wm03icLJCfGOGOIl7ncoL8skjlfUAwYU8HxJKkN0K33%2B_ohn7qng2jRocawmAmNvJurvl44u


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform