Beste,Graag dien ik een formele klacht in nadat facturen werden geëscaleerd naar de deurwaarder. Het betreft diensten (telefonie en intentet) die onderdeel waren van mijn pakket bij mijn vorige werkgever. Deze werden steeds rechtstreeks betaald waardoor ik niet diende te betalen. Nadat ik mijn ontslag heb gegeven en mijn nummer meteen uit de bundel was gehaald, was ik in de veronderstelling dat ook mijn internet was stopgezet. De router heb ik samen met het andere materiaal achtergelaten bij mijn werkgever (Dxc technology). Meermaals heb ik de klantendienst hiervan op de hoogte gesteld maar uw collega’s nemen hiervoor geen verdere acties. Dit omdat het dossier bij de deurwaarder is. Een onderdeel van het innen tot betaling is het versturen van een sms. Hierbij werd mijn oude nummer gebruikt, die niet langer actief was en werd geschrapt bij uitdiensttreding. Ik ben niet akkoord met de gevolgde procedure. Graag wil ik dat deze situatie grondig wordt bekeken en niet wordt beantwoord met standaardantwoorden die weinig blijk geven dat deze situatie wordt begrepen. Ik wil graag een volledige of minstens gedeeltelijke kwijtschelding van de openstaande factuur. Verder eis ik ook dat alles verder wordt besproken via Proximus en dat eventuele kosten door escalatie naar deurwaader niet worden verkend. Hopend op een constructieve dialoog. Mvg,Chiran