Terug

facturatie afrekening elektriciteit

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: Luminus

11/12/2023

Fluvius heeft op 07/05/2023 de tellerstanden komen opnemen van gas en elektriciteit. Voor gas op 09/05/2023 reeds de afrekening. Voor elektriciteit op 30/05/2023 digitale meter geplaatst door Fluvius en op heden nog steeds geen afrekening over de periode mei 2022 tot mei 2023 ondanks meerdere telefonische en via messenger contacten . Enkele weken terug beloofde de Luminus medewerker voor de zoveelste keer dat alles in orde was maar dat er een intern probleem was om de afrekening op te maken maar alles zou binnen de 2 weken in orde zijn maar ondertussen zijn we opnieuw 1 maand verder zonder enig resultaat.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform