Terug

Extreme wantoestanden bij Fiber installatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. G.

Naar: Proximus

20/03/2023

BesteOngeveer een maand geleden bestelden mijn vriend en ik Fiber wifi bij Proximus omwille van verhuis naar een nieuw appartement in Gent. Dit is onze enige mogelijkheid omdat andere providers zoals Telenet geen individuele kabelaansluiting hebben. Op 1 maart kregen we officieel bevestiging van onze aanvraag en sindsdien worden we elke dag opnieuw aan het lijntje gehouden.Het was wekenlang onmogelijk om een afspraak te maken, de dagelijkse ellenlange telefoontjes met de customer service van Proximus konden hier blijkbaar niets aan doen. Online een afspraak maken bleek onmogelijk, ze gingen ons terugbellen. Als we dat telefoontje van terugbellen misten na slechts 1x overgaan van de toon begon het spel opnieuw en moesten we weer dagenlang aan de telefoon hangen om een afspraak in te plannen. Pas toen mijn vriend zijn beklag had gedaan op het Proximus forum werd er eindelijk een afspraak vastgelegd op 20/03. Enkele dagen later echter krijgen we uit het niets een bericht dat de afspraak verzet is naar eind april. Dit terwijl wij allebei wifi nodig hebben voor ons werk, en ik al weken zonder 3G aangezien dit reeds opgebruikt was.Na opnieuw 1.5u bellen met proximus en contact via de chat wordt ons bevestigd dat de afspraak opnieuw gewijzigd kan worden naar 20/03.Vandaar blijf ik ook thuis op 20/03, en krijg ik in de loop van de ochtend opnieuw een sms dat de afspraak verzet is, deze keer naar 13/04. Na 4 telefoon naar Proximus worden we opnieuw niet verder geholpen. Bij het 2de telefoontje krijg ik een ander nummer van de technische dienst die klaarblijkelijk ook niets kan doen. De afspraak verzetten online wordt ons aangeraden, terwijl die tool niet eens werkt en geen enkel vroeger moment mogelijk blijkt.Telkens opnieuw hetzelfde liedje, niemand kan/wil ons helpen en wij worden al veel te lange tijd aan ons lot overgelaten. Nog steeds hebben we geen vroegere afspraak te pakken gekregen. Dit is echt de slechtste klantenservice ooit en wat zeer cru is is dat we gewoon naar geen andere speler kunnen gaan. Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen om deze klacht ten gronde te maken. Mvg

Berichten (3)

D. G.

Naar: Proximus

17/04/2023

Ondertussen heb ik nog steeds niet vernomen, we worden absoluut niet verder geholpen.Op 13 april ging er een technieker langskomen, hele dag voor thuis gebleven maar niemand is komen opdagen.Opeens krijgen we een bericht dat er een nieuwe afspraak is ingepland op 19 mei (opnieuw meer dan een maand zonder wifi) waar wij niet van op de hoogte zijn. Begrijpen wie begrijpen kan, absoluut geen klantenservice.

D. G.

Naar: Proximus

09/05/2023

Nog steeds geen feedback ontvangen.. Zelfs niet op de klacht, zeer teleurstellend. Gelieve hier asap op terug te komen.

Proximus

Naar: D. G.

05/06/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform