Terug

extreme vertraging

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. B.

Naar: TUI Belgium - TUIfly

17/03/2023

Beste, onze terugvlucht uit Lanzarote ( = TB 1712 ) van 8/03/2023 zou aankomen in Brussel om 17u50, we zijn echter geland de dag erop om 01u50....De reden die TUI opgeeft, is dat er tijdens het de-icen van het toestel in Brussel ( op woensdag morgen voor het vertrek van Brussel naar Lanzarote ) iets zou foutgelopen zijn, waardoor het vliegtuig niet kon vertrekken - er eerst een andere vliegtuig moest worden gezocht - de passagiers en bagage moest worden verplaatst , er dan ook nog eens een nieuwe bemanning moest worden opgeroepen.....

Berichten (2)

M. B.

Naar: TUI Belgium - TUIfly

06/04/2023

Zeer Geachte,sedert 17/03 ( datum van indienen van mijn klacht) heb ik nog steeds niet van TUI gehoord.Wat is de stand van zaken van mijn dossier ?groeten,Mark BienstmanBieststraat 733191 Hevermbienstman@hotmail.com

M. B.

Naar: TUI Belgium - TUIfly

02/05/2023

Is het mogelijk een status ivm onze klacht te ontvangen ? Jullie heeben zelfs nog niet de meoite gedaan om een ontvangstmelding te sturen.Knappe service naar een trouwe klant.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform