Terug

Extreme levertermijn en ontbreken van communicatie.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. E.

Naar: O&O Trendy Wonen

07/08/2023

Bij deze wens ik mijn ongenoegen te uiten over een overdreven lange levertijd vooral gebrek aan communicatie inzake de levering van het meubelstuk, door ons aangekocht, zoals vermeld op het factuur met nummer 214903. Op 21/09/2022 kopen wij een zetel MATHONS (309 cm - 174 cm) voor de prijs van 712 euro. Een meerprijs voor de levering op de stoep van 40 euro wordt ook aangerekend, samen voor een totaalprijs van 752 euro. Zoals vermeld op het factuur betalen wij 252 euro waarborg. Een resterend bedrag van 500 euro moet worden betaald bij de levering. Wij kunnen op het factuur vaststellen dat er een streefdatum van 3 à 4 maanden wordt neergeschreven doch bij de aankoop was dit mondeling helemaal anders verwoord. Toen wij, op 21/09/2022 de zetel in het filiaal hebben aangekocht, vroegen wij of de zetel voor kerstmis zou kunnen geleverd worden. Dat was de reden tot aankoop op dat moment.Een medewerker zei ons dat dit normaal geen probleem zou zijn en kon ons zo overtuigen om de aankoop te regelen. De week voor kerst nemen wij telefonisch contact op met een medewerker van uw filiaal. Deze kon ons melden dat het niet mogelijk zou zijn om de zetel te leveren voor kerstmis. Ik moet u niet vertellen dat dit een serieuze domper was. Een gevoel dat we zijn voorgelogen om over te gaan tot de aankoop nam de bovenhand. Ook de maanden nadien krijgen wij van uw bedrijf geen enkel bericht, geen communicatie over deze nalatigheid van jullie kant over de niet levering van de zetel. Geen verontschuldigingen, geen vooruitzichten. Nadat de 4 maanden zijn verstreken nemen wij opnieuw contact op met een medewerker van uw filiaal. Wij krijgen een antwoord dat de zetel ten laatste de eerste week van maart 2023 zal worden geleverd. Uiteraard heeft er geen levering plaats gevonden in deze week.Wederom ontvangen wij geen bericht, verontschuldiging of vooruitzicht. Na verschillende nieuwe meldingen en vragen, werd er uiteindelijk geantwoord dat de levering in week 31 zou gebeuren. Deze week is wederom voorbij. Bijna 11 maanden verder (!!), geen zetel geen communicatie, geen aanbieding voor een alternatief, helemaal niets.

Berichten (4)

O&O Trendy Wonen

Naar: D. E.

09/08/2023

BesteZoals duidelijk in onze algemene voorwaarden staat, kan de klant mits eenvoudig aangetekend schrijven zijn aankoop annuleren en integraal zijn voorschot terugkrijgen.Er is nu door de fabrikant een vermoedelijke levertermijn van half September opgegeven, doch dit is nog niet zwart op wit bevestigd.Het staat de klant uiteraard altijd vrij om langs te komen in de winkel en te kijken naar een alternatief.Met vriendelijke groetenOO Trendy WonenBoomsesteenweg 352627 Schelle32 (0)3 844 57 58Anne Everaert - bestuurder

O&O Trendy Wonen

Naar: D. E.

09/08/2023

BesteZoals duidelijk in onze algemene voorwaarden staat, kan de klant mits eenvoudig aangetekend schrijven zijn aankoop annuleren en integraal zijn voorschot terugkrijgen.Er is nu door de fabrikant een vermoedelijke levertermijn van half September opgegeven, doch dit is nog niet zwart op wit bevestigd.Het staat de klant uiteraard altijd vrij om langs te komen in de winkel en te kijken naar een alternatief.Met vriendelijke groetenOO Trendy WonenBoomsesteenweg 352627 Schelle32 (0)3 844 57 58Anne Everaert - bestuurder

D. E.

Naar: O&O Trendy Wonen

09/08/2023

De toon van jullie communicatie is steeds dezelfde, totale desinteresse.Als ik zelf geen initiatief neem, horen wij van jullie niets.Het is duidelijk dat jullie niet wakker liggen van de problemen van jullie klanten.Hoe onberoerd kan je nu reageren nadat een klant zolang op zijn product wacht dat wij dringend nodig hebben.Ongehoord en zeer triestig.

D. E.

Naar: O&O Trendy Wonen

09/08/2023

De toon van jullie communicatie is steeds dezelfde, totale desinteresse.Als ik zelf geen initiatief neem, horen wij van jullie niets.Het is duidelijk dat jullie niet wakker liggen van de problemen van jullie klanten.Hoe onberoerd kan je nu reageren nadat een klant zolang op zijn product wacht dat wij dringend nodig hebben.Ongehoord en zeer triestig.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform