Geachte Klachtencomissie, geachte Luc Boens,We proberen u al maanden te bereiken.Tientallen keren belden we met uw dienst.Klacht op klacht moesten we indienen om toch nog gehoord te worden.Niemand belt terug,Niemand doet ooit die moeite om onze klacht serieus te nemen.En nu sluit u onze klacht af zonder evenwel goed gelezen te hebben waarom het gaat.Hierbij nogmaals de samenvatting, met de vraag om een ernstige reactie:Fluvius beloofd nieuwe meterplaatsing t.b.v. zonnepanelen binnen 30 dagen na onze aanvraag.Fluvius verschuift week na week, maand na maand de datum van plaatsing digitale meter.De onderaannemer van Fluvius komt zelfs gewoonweg NIET OPDAGEN.Uiteindelijk moeten we zo 8 MAANDEN WACHTEN OP EEN NIEUWE METER.Onderaannemer BELOOFD SCHRIFTELIJK dat de verschuiving “omwille van de drukte” GEEN IMPACT ZAL HEBBEN OP ONZE KOSTEN.Mega rekent een boete (of “forfait” zo u wil) van 4 EURO PER DAG dat we GEEN DIGITALE METER HEBBEN.We krijgen nu DOOR EEN FOUT VAN FLUVIUS een factuur van VAN 800,- EURO voor een verbruik van NUL KWH.Graag ontvingen we uw excuses, en een aanbod voor een oplossing in deze kwestie.Lieven Slabbinck en en Suzanna Pezo