Terug

Extreem trage terugbetaling en slechte communicatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. L.

Naar: Korfine

17/10/2020

Beste,Ik wil graag een klacht indienen tegen Korfine wegens nalatigheid, slechte communicatie en trage terugbetaling van de huurwaarborg.Bij mijn vorige verhuis en deblokkering van huurwaarborg (0-11090956-17-003001), werd het dossier geopend op 26 maart 2020 en werd het bedrag pas gestort op 22 april 2020. De communicatie was destijds enorm slecht en het duurde tot een week vooraleer er een antwoord was op de vele emails die we als huurder en verhuurder stuurden.Echter ben ik net opnieuw verhuisd en is de aanvraag voor deblokkering doorgestuurd op 8 oktober 2020. (0-13021015-20-003409)Op maandag 12 oktober kregen we de melding dat er een rekeningnummer ontbrak, dewelke we binnen een aantal uur hebben doorgestuurd.Vandaag zijn we zaterdag 17 oktober en hebben we nog steeds geen antwoord op een email van 5 dagen (!!!) geleden.Alsook het dossier staat nog online in de status in behandeling met melding dat rekeningnummer ontbreekt.Het is onacceptabel dat het zo lang duurt om een huurwaarborg vrij te geven, als alle documenten kloppen.Ik ben ondertussen al verhuisd en heb 3 maanden huurwaarborg moeten ophoesten uit mijn spaarrekening door nalatigheid van Korfine. In deze Covid tijden is dit absoluut niet makkelijk.Ik verwacht van Korfine zo snel mogelijk een reactie en doorstorting van de huurwaarborg.Alvast bedankt,Stephen Lammens

Berichten (1)

Korfine

Naar: S. L.

26/10/2020

Geachte Heer,Wij hebben uw schrijven m.b.t. de vrijgave van de huurwaarborg goed ontvangen en kunnen u melden dat de huurwaarborg zal worden vrijgegeven, conform het ondertekende document, in week 45.Wij hielden eraan u hierover te informeren en verblijven inmiddels,Met vriendelijke groeten,Korfine nvEloa¯s Rousseauopheffingen-liberations@korfine.be+32 (0)56 21 61 82+32 (0)56 22 89 13www.korfine.beOpgelet:U kan onze diensten elke werkdag telefonisch bereiken tussen 8u30 en 12u.Attention:Nous sommes joignable par téléphone chaque jour ouvrable de 8h30 à 12h.Korfine nv/sa Nijverheidskaai 3/0021, 8500 KortrijkT+32 (0)56 21 61 82www.korfine.beRPR Gent, afdeling KortrijkRPM Gand, division Courtrai KBO/BCE 0835.489.506IBAN BE73 7380 3734 8860BIC KREDBEBBKorfine nv is een door het FSMA erkend gevolmachtigd onderschrijverKorfine sa est souscripteur mandaté agréé par la FSMAdisclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform