Terug

extreem trage service

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. T.

Naar: Bizbike

22/11/2020

Geachte,Hier een relaas van de 'service' van Bizbike.12/9/2019 fiets geleverd.4/4/2020 gemeld dat er twee spaken zijn gebroken in het achterwiel6/4/2020 melding afspraak 16/4/202023/4/2020 technieker komt langs maar met de verkeerde spaken.28/4/2020 technieker komt langs maar met de verkeerde spaken, heeft dan langere spaken ingekortGeen fiets gedurende 3.5 week7/5/2020 melding ketting loopt eraf 23/5/2020 technieker komt langs, zal de cassette en de ketting vervangen maar heeft deze niet. 3/6/2020 mail nieuwe afspraak 2/7/20202/7/2020 technieker vervangt cassette en kettingGeen fiets gedurende 8 weken20/8/2020 melding voorvork gebroken, afspraak 14/9/2020Opmerkingen: Declined bij Dieter 18/09 wegens dat hij voorvork niet bij heeft, technieker komt niet24/9/2020 afhalen fiets, vervangfiets (mini-fiets)Geen fiets gedurende 6 weken28/10/2020 gebeld, antwoord: Ludovic schreef op 28/10/20 15:27Beste, onze mensen in het atelier zijn druk bezig met herstellingen uit te voeren. Zodra uw fiets klaar is zullen we u contacteren om een datum af te spreken van wanneer deze terug geleverd kan worden. Mvg, Ludovic16/11/2020 gebeld, ik wil een datum, deze week, anders klacht bij Test-aankoop.22/11/2020 geen enkel nieuws ontvangen.Begrijp dat ik niet tevreden ben over de kwaliteit van de fiets en deze ‘service’.Nog even de voorgeschiedenis van de gebroken voorvork.Ergens in juli reed ik met de fiets en vond dat hij raar deed in bochten. Thuisgekomen bleek dat het voorwiel los stond. ik dacht 'zou iemand mijn wiel willen stelen hebben?' Ik heb het wiel vastgezet en probleem was opgelost. Rond die periode begon mijn fiets te kraken, zo af een toe.OP 19/8 zag ik tijdens een rit een lichte streep op de voorvork, ik wist direct wat er gaande was: een breuk Ik ben hééél voorzichtig naar huis gefietst. Wat als de voorvork breekt tijdens het fietsen? Ik moet er niet aan denken. Er is nu maar één ding dat mij gelukkig kan maken en dat is: lever mij een nieuwe fiets. Zonder die problemen zou ik heel tevreden zijn met de fiets, hij rijdt lekker, zit goed, sterke motor (indien nodig), bolt goed, trapt licht... Herman Engels (M. Thys)

Berichten (2)

Bizbike

Naar: M. T.

22/11/2020

Beste,Bedankt voor je bericht.Wij proberen om binnen de week hierop te antwoorden.Ben je reeds klant bij Bizbike en heb je een dringende vraag?Ga dan naar my.bizbike.be en stel je vraag via mijn support. Ookkan je bellen naar 056 900 655.Dank voor uw begrip!Met vriendelijke groetenHet Bizbike Team!

Bizbike

Naar: M. T.

10/12/2020

Beste,Uw fiets is inmiddels hersteld en zal u komende woensdag 16 december teruggeleverd worden.Op dat ogenblik zal ook de vervangfiets opgehaald worden.Gelieve deze afspraak nog te bevestigen via uw mybizbike.Alvast onze excuses voor het lange verwijl en dank voor uw medewerking!Mocht u nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet ons opnieuw te contacteren.Met vriendelijke groet,Si vous avez d'autres questions, n'hésitez pas à nous contacter à nouveau.Cordialement,Best regards,Pedro Teamleader Customer Care ServiceBizbike bvbaGroenedreef 99770 KruisemBelgium+32 56 900 655


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform